Πέμπτη, Φεβρουαρίου 17, 2011

η Οδυσσεα ενος κατεστρα(ξενιτε)μενου ηλεκτρονικου..

Ναι ναι ξερω εχω πολυ καιρο να γραψω αλλα που χρονος... ακομα και οταν βρισκω δηλαδη δεν εχω καν καιρο να προβληματιστω πανω σε σοβαρα θεματα ...τι να λεμε τωρα...
Τωρα εχω αρπαξει μια γερη ιωση και ειμαι 4-5 μερες κλειδαμπαρωμενος μεσα στο σπιτι χωρις να μπορω να κανω και πολλα πολλα πραγματα λογω πυρετου.Η ιστορια λοιπον εχει ως εξης:
Επεσε στα χερια μου ενα laptop vaio εδω και αρκετο καιρο με συμπτωματα διαφορες πρασινες γραμμες κατα μηκος της οθονης και περιεργες παραμορφωσεις εικονας και χρωματος.Η διαγνωση μου ηταν "καμενη" καρτα γραφικων η γνωστη μας GPU.Ο πελατης επειδη ηταν γνωστος και του εξηγησα την κατασταση,μου το αφησε να το κανω ανταλακτικα ,οπως και εγινε και εδω αρχιζει το ωραιοοοο.
Μου ετυχαν αλλες 2-3 ΙΔΙΕΣ περιπτωσεις σε διαφορετικα μοντελα και την ψυλιαστικα την δουλεια.Μετα απο λιγη ερευνα κατεληξα οτι λογω συνδιασμου
α)υψηλου χρονισμου του τσιπ(τωρα πια ειναι δυνατες οι gpu και στα laptop)=μεγαλες θερμοκρασιες
β)σχεδιαστικα λαθη= προτιμαμε να φαινεται ωραιο το πισι οποτε χωνουμε διπλα διπλα καρτα γραφικων μνημες επεξεργαστες κτλ κτλ με αποτελεσμα να ζεσταινονται ολα μαζι
γ) παραπονα απο τα κοριτσακια και τα τρεντοπουλα οτι "ααχχ ο υπολογιστης μου κανει θορυβο απο το ανεμηστηρακιιι.Δεεν θελεωωω ! Δεν ειναι Cool!" = χαμηλωμα στο μινιμουμ των στροφων του cooler και αυτο μονο μετα απο ορισμενη θερμοκρασια
δ)Ελλατωματικα τσιπακια ακομα και απο "σοβαρες" εταιριες γιατι φυσικα μας συμφαιρει ολους να κινειται η αγορα
ε)Αστα να πανε υλικα γιατι φυσικα απο απου μπορουμε να κοψουμε θα κοψουμε
Κατεληξα οτι μας τα τρωνε ααασχημαα και μας κοροιδευουν στη μουρη μας! Επισημη απαντηση της Nvidia :"Αγοραστε τις νεες καρτες μας (δλδ αλλο πισι) για να λυθει το προβλημα"...
Τι γινεται λοιπον στην φαση μας. Ο συνδιασμος των παραπανω 5 λογων κανει το τσιπακι να ζεσταινεται και λογω της εξαιρετικης ποιοτητας κατασκευης η κολληση - σολντερινη λιωνει και φευγει απο την θεση της το τσιπακι η η κοληση της gpu!!!! Καλα διαβασατε !Απλα παει περιπατο!Νταξει κανενα χιλιοστο .. αλλα πιστεψτε με φτανει...Γιατι ομως αυτο δεν συνεβηκε πριν καμποσο καιρο αλλα μετα απο 12-16 μηνες? Δηλαδη οσο ειναι η εγγυηση του προιοντος;Τυχαιο; Δεεε νομιζω!
Ε λεω και γω θα το φτιαξω μονος μου. Τυλιγω την μητρικη με μερικες στρωσεις αλουμινοχαρτο για θερμικη μονωση μην καψουμε τιποτα και με το μπιστολακι ξαναζεσταινω την καρτα.Βαζω μια καααλη θερμοαγωγιμη παστα (arctic silver δεν παιζεται..)και το συναρμολογω παλι. Ω του θαυματος ολα τελεια!Εχω καινουργιο λαπτοπ!!! Γιουπι!!
Αμ ΔΕ!
Την επομενη μερα στη βιβλιοθηκη πανω στο compile μου το ξανακανει! Το βραδυ στο σπιτι αποφασιζω δραστικα μετρα.. Παιρνω 2 κοματια χαλκοσωληνα τα κοβω και τα χτυπαω με το σφυρι ωστε να γινουν ενα φυλο χαλκου. Τα βαζω κατω απο την ψυχτρα σε αμεση επαφη με το τσιπ ετσι ωστε να αυξησω την επιφανεια και να εχουμε καλυτερη απαγωγη θερμοτητας, ξανα arctic silver και τωρα το μερος ακριβως κατω απο την ψυχτρα τρυπες με το τρυπανι σε σειρα σα γρυλιες και απο κατω cooling base με ανεμηστηρακι με πατεντα ετσι ωστε να απαγει θερμοτητα. Τσεκαρω θερμοκρασιες απο το ubuntακι μου και ειμαι 10 βαθμους κατω απο πριν!!!Κανω και ενα σκριπτακι αναλογα με τις αναγκες μου σε γραφικα να κανω downclock την καρτα γραφικων οποτε δεν την χρειαζομαι και ολα οκ..
Πτωχε ψαρα που να ξερες... Μετα απο 2 μερες ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ!Σημερα δλδ...
Αναμενονται εξελιξεις...

 
eXTReMe Tracker