Κυριακή, Μαΐου 28, 2006

... --- ... SIERRA OSCAR SIERRA!!!!!

Να το κανω η οχι?Να σε κατεβασω η οχι?Γιατι τα πιο ωραια πραγματα τα εχουν τετοια διληματα?Ναι για σενα λεω φιλε μπλογκ μου...Καταλαβα οτι ειναι θεμα χρονου πια να βρουν την "ταυτοτητα "μου να καταλαβουν ποιος ειμαι ..Δεν θα ηθελα να γινει κατι τετοιο...Θα μου πεις τι σε πειραζει; ..Ε οκ ... εδω μεσα εχω βγαλει ενα κοματι απο τον εαυτο μου εχω δωσει ενα κοματι απο την ζωη μου,εχω καταγραψει τα σημαντικοτεα γεγονοτα της ζωης μου (οχι ολα το παραδεχομαι και ο λογος ηταν οτι φοβομουν οτι θα γινει αυτο που παει να γινει..) ειναι ενα κοματι απο μενα...Δεν θελω να το δει καποιος...Ειναι σαν να γραφεις σε εφημεριδα με ψευδωνυμο..καπως ετσι..Ερχεται η στιγμη που θες να τα πεις..που αν δεν τα πεις θα σκασεις.. και κανεις δεν θελει να σε ακουσει η απλα δεν θες εσυ να ανοιχτεις.Τα λες στο μπλογκ σου..πισω απο την ανωνυμια (;) σου..Ισως να φαινεται παραξενο αλλα ετσι νιωθω..
Σε παρακαλω φιλε αναγνωστη αν με ξερεις κρατα το για σενα...παρακληση

2 Comments:

Ο/η Anonymous Ανώνυμος είπε

Θα μου πεις τουλάχιστον τι ακριβώς σημαίνει "Πυρφόρος" ;

12:55 π.μ., Οκτωβρίου 01, 2007

 
Ο/η Blogger Πυρφορος είπε

Γεια σου Μαφιοζα
Το "Τουλαχιστον" μ'αρεσε :P
Πυρφορος θα πει "ο φερων πυρ"δηλαδη αυτος που φερνει-κουβαλαει-δινει την φωτια... :)Συμβολικη -κυριολεκτικη επιλογη nickname..

1:06 π.μ., Οκτωβρίου 02, 2007

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker