Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2009

lost my path....

Στίχοι: Ισαάκ Σούσης
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Κότσιρας

Έτσι κι αλλιώς να επιστρέψω δεν μπορώ
σ' ένα παράδεισο που μ' έδιωξε και να 'μαι
βρίσκομαι χάνομαι απελπίζομαι επιζώ
κι όταν δεν έχω τι να κάνω σε θυμάμαι


Σφίγγω τα δόντια παριστάνω το χαζό
χάνω ευκαιρίες γιατί θέλω να θυμάμαι

έτσι κι αλλιώς να επιστρέψω δεν μπορώ
σ' ένα παράδεισο που μ' έδιωξε και να 'μαι

Όταν θα νιώσεις όπως ένιωσα εγώ
το πρόβλημα μου όταν γίνει και δικό σου
όταν θα έχεις μ' ένα σύννεφο δεσμό
και μόνο σύμμαχο τον εαυτό σου

Εγώ να ξέρεις θα τραβιέμαι γύρω εδώ
εγώ να ξέρεις θα 'μαι πάντα ο άνθρωπος σου
όταν θα νιώσεις όπως ένιωσα εγώ
το πρόβλημα μου όταν γίνει και δικό σου.

Έτσι κι αλλιώς να επιστρέψεις δεν μπορείς
είναι νωρίς απ' το θυμό σου να χωρίσεις
ρίχνεις τα δίχτυα σου αλλού μα απορείς
ποιον απ' τους δυο μας δεν μπορείς να συγχωρήσεις.

Δεν ξέρω πόσο θα σου πάρει να το βρεις
κι έτσι μαθαίνω απ' τ' αδέσποτα ειδήσεις
έτσι κι αλλιώς να επιστρέψεις δεν μπορείς
είναι νωρίς απ' το θυμό σου να χωρίσεις


Χρονια περασανε "φιλοι" περασανε πολλα περασανε... τιποτα δεν μενει αμεταβλητο στο χρονο εκτος απο το μυαλο...
Χεστηκατε; Το ξερω...
Τα λεω να τα ακουσω εγω ... Το μονοπατι πια το βρηκα .. χανεται καπου καπου γιατι εχει σβηστει.. ειναι απατητο εδω και καιρο βλεπεις... το θεμα ειναι να αρχισει να πατιεται παλι ... λιγο λιγο, σιγα σιγα... μεσα απο αγκαθια και βραχια...
Καμια κορφη δεν φτανεται με αματωτα χερια... το πρωτο μαθημα μου στο μαθημα οροιβασιας.. που να το φανταστω ρε φιλε οτι ισχυε και στη ζωη; 16 χρονων ημουν.. εγω εβλεπα κρικους και μοντριε και πορωνομουν... που να το ξερα...
:(

 
eXTReMe Tracker