Τρίτη, Ιουνίου 23, 2009

κατανομη χρονου εργασιας..

Το εχω παρατηρησει καθε φορα που ζοριζομαι κατι θα συμβει και εκει που δε μου φτανει ο χρονος τροω σε βλακειες και αυτον τον λιγο που εχω.
Τρανο παραδειγμα σημερα: Εχω ενα εκτυπωτη laser, λογω του μεγαλου ογκου σημειωσεων για τη σχολη.Απο εμπειρια μου οι inkjet δεν αντεχουν πολυ... δεν ειναι για σκληρη χρηση ρε παιδι πως να το κανουμε..Εκει λοιπον που ειχα εκτυπωσει απο την συμπληρωματικη υλη της C( καταραμενη Ψ μου εχεις φαει την ζωη) καπου το μισο ειχα την φαεινη ιδεα να σταματησω για να αλλαξει μια λαμπα ο μπρο και αρα να κλεισουμε γενικο ρευματος... Παει να ανοιξει ο υπολογιστης και κολαει στην οθονη εκκκινης του BIOS Ουτε καν στον GRUB (λινουξας γαρ μην το ξεχναμε) και παθαινω τραλαλα!
Οκ ψυχραιμια πυρφορε μου λεω .. αναμενα και τα 2 λαμπακια τροφοδοσιας και IDE αρα ..αρα αα ααα αα φταιει ο διαυλος!!!!Χτυπησε ο δισκοςςςς ,,απανωτα 3 εγκεφαλικα...οκ οκ .. για να βγαλουμε την καλωδιοταινια .. χχμ παλι το ιδιο οκ ο δικος αρα ουυυφφ... ας βγαλουμε καρτες .. παααλιιιι???μνημες... παλι...ελεος ρε παιδια!Στο μεταξυ ουτε στο bios να μπορω να μπω να δω θερμοκρασιες(καλοκαιρι εναι εχουν μια ταση να βαρανε μπιελα τα πισια..) αν και το ειχα προβλεψει και το ειχα καθαρισιε καλα την προηγουμενη βδομαδα..Και μου ερχεται η φαηνη ιδεα.. μα πως δεν το σκεφτηκα περιφεριακα!!!(συνηθως δεν εχει τιποτα πανω στις usb που να ειναι on οποτε δεν πηγε το μυαλο μου..Kαι ναι ειναι ο ακτυπωτης!( μεοσς χρονος ψαξιματος 2μιση ωρες...) ολα παλι πισω στη θεση τους και ανοιγμα με ναοιχτο ετυπωτη .. τα ιδια.. με κλειστο ολα οκ...ΚΟΥΦΟ??
Ε οκ 2μιση ωρες δεν ειναι και τρομερο θα πειτε.Αλλα οχιιι το μικροβιο του ηλεκτορνικου ειναι ποοολυ ισχυρο και πρεπεινα μαθουμε το ΓΙΑΤΙ!Ψαξιμο λοιπον στο νετ. Καταληγω λοιπον μετα απο καααμποσο οτι καποιο ειδος εσωτερικης μνημης θα εχει ο printer (που εχει δλδ) και θα προσπαθει να το διαβαζει σαν εξωτερικο σκληρο για να κανει boot απο κει το πισι και προφανως κολαει γιατι εχει corrupted δεδομενα....τα οποια γινονται corrupted αν διακοψεις καποια εκτυπωση στη μεση... Ακυρο εντελως?
Συνολικος χρονος...6 ωριτσες .. νταξει καλα παμε..

 
eXTReMe Tracker