Παρασκευή, Ιουνίου 19, 2009

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ

.. και οσοι με ξερουν ξερουν οτι δε μιλαω ετσι...
Αλλα σημερα ειναι μια απο τις εξαιρεσεις...
γιατι δεν μπορω αλλο..γιατι εχω μαθει να ακολουθω το δικαιο με οποια μορφη ειναι αυτο.γιατι δεν ανεχομαι καποιοι αγραμματοι η μαλλον γραμματιζουμενοι αλλα ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ να με λενε οτι τους ερθει στο ξερο τους το κεφαλι...Και για μενα ΧΕΣΤΗΚΑ δεν ζηταω επιβεβαιωση απο κανενα σας εκει εξω! Χ Ε Σ Τ Η Κ Α!!! Αυτο που με νοιαζει ομως και θα το υπερασπιστω οσο παει ειναι τα ιδανικα μου!Κατι που δεν ξερετε ουτε καν τι σημαινει...
Στο προκειμενο...
Δεν κοιταω με μισο ματι-μισω -συχαινομαι και ολα αυτα τα ομορφα οποιονδηποτε ειναι πρασινος μαυρος πορτοκαλης Ισπανος Χαβανεζος Αλβανος Τουρκος τρωει φασολια κοιμαται με το δεξι πλευρο η χρησιμοπoιει MAC.Αυτο το κανω οταν ολοι οι προαναφερομενοι ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ το καλο της πατριδας μου του τοπου μου αυτο το κοματι γης που υπερασπιστηκαν οι προγονοι μου οταν καταστρατηγουν το συνταγμα της και καταπατουν ελευθεριες .Νομιζω εχω δικαιωμα να ειμαι επιφυλακτικος προς το συνολο αυτων που το εχουν κανει στο παρελθον και φυσικα στα οργανα τους...οχι μεμονομενα, οχι στη ΡΑΤΣΑ οχι ολους μαζι... ποτε θα το καταλαβετε αυτο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ????
Μαθατε να κατηγοριοποιειτε ανθρωπους απλα και μονο αν ακουσετε αυτη την λεξουλα.. Πατριδα Ιδανικα Θρησκεια Οικογενεια ...Συνδεετε στο φτωχο σας μυαλο (γιατι ετσι σας εμαθαν...)με καποιους που μονο στα λογια τα ελεγαν και στις πραξεις εκαναν αλλα.. και βαζετε στην ιδια μοιρα και ολους τους αλλους.. χωρις να μπειτε στη διαδικασια να σκεφτειτε τι κανετε..Σαν να λεμε η φωτια καιει αααρα δεν θα την ξαναχρησιμοποιησω. Το μαχαιρι κοβει ααρα και αυτο στα σκουπιδια τα αυτοκινητα σκοτωνουν, απο τις καρεκλες πεφτεις ,στα σκαλια σκονταφτεις ,με το νερο μπορει να πνιγεις...
Ελεος... ο τελειος παραλογισμος....
Και μετα αποκαλειτε εμενα ρατσιστη... Χα! καλο... Εσεις που με θεωρειτε διαφορετικο.. απο τη μαζα... απο σας...

 
eXTReMe Tracker