Πέμπτη, Ιανουαρίου 08, 2009

:(

Καποτε την ειχα πει σε καποιο ατομο που αγαπαω πολυ γιατι ειχε πει οτι ντρεπεται που ειναι Ελληνας.. τωρα το μετανιονω...Ζηταω συγνωμη γαίδαριτσα μου...Αληθεια και ειλικρινα γιατι τωρα ντρεπομαι εγω...Ντρεπομαι που βλεπω να μου κατασπαρασουν λυκοι την χωρα μου και τους λεω "σας παρακαλω .. μη.. δεν ειναι σωστο..."
Ειναι δυνατον;;;Να περναει εχθρικο αεροσκαφος πανω απο ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝΟ ΝΗΣΙ ρε φιλε!!!!Να παρενοχλει ελικοπτερο ερευνας και διασωσης ,να κινδυνεψει σοβαρα το πληρωμα του και να μην πεσει μια μπαταρια ετσι ρε για την τιμη των οπλων;;;Εστω και εικονικη ρε φιλε!!!!!ΕΣΤΩ!(εδω που τα λεμε παλι καλα που δεν επεσε ..)Και να βγαινει ο αλλος/η και να λεει"«Οι τουρκικές ενέργειες στην περιοχή του Φαρμακονησίου – Αγαθονησίου είναι απαράδεκτες.
Παραβιάζουν κατάφωρα το Διεθνές Δίκαιο και επιβαρύνουν τις προσπάθειες που καταβάλλονται για την βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Έχω δώσει οδηγίες για να πραγματοποιηθούν τα σχετικά διαβήματα.»
Θεοδώρα Μπακογιάννη
Υπουργός Εξωτερικών"

δλδ σε απλα ελληνικα κααατσε καλααα μη με σκοτωνεις ,γιατι θα το πω στο μπαμπα μουυυ και μπορει να σε μαλωσει!!!Οι Ρωσοι ειναι σε Τουρκικο λιμανι"ανεπισημα " φυσικα αλλα σε Τουρκικο εδαφος , οι αλλοι απο εδω δινουν πληροφοριες για δηθεν ναυαγιο ετσι ωστε να κανουν θερμο επισοδειο οι γειτονες( = εκδοση φρασης που μας χαιδευει τα αυτια. ο κανονικος ορος ειναι ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ) χωρις να διασταυρωσουν τιποτα απο την πληροφορια..(ποιοοοο καλοπαιδο απο διπλα που βολευει να δινει τετοιες εντολες ειναι εκει μεσα ποιος ξερει... ) , τι σκατα θελουν τωρα τα μεμετια που εχουμε υπεροπλια σε ΟΛΑ;Αλλα ολα ομως;;;Τι σκατα τεσταρουν παλι;Στα Ιμια τεσταρανε μεσα στα λλα την ηγεσια μετα απο κριση, στο επισοδειο με τον Ηλιακη(Αθανατος αδερφε!)την κυριαρχια στο Αιγαιο μεσω ερευνας-διασωσης.Τωρα κριση πολιτικη -οικονομικη-κοινωνικη-ζητιανεμα για δανεια σουλεει ειναι στη μεση τα Ρωσια δεν προκειται να κναουν τιποτα , απο κατω γινεται πολεμος ας τεσταρουμε αλλη μια και οτι και αν γινει κερδισμενοι ειμαστε...
Εκει τρελαινομαι!Εκει που μας χρωσταγανε μας πηραν και το βοδι!



Από που ’ρθες, ρε, μεγάλε και παράξενα μιλάς
όλα μου μοιάζουν ωραία, εσύ γιατί μου το χαλάς
όλοι χωράμε παντού γιατί περίεργα κοιτάς....



(Ετσι και αρχισει παλι ο βερυκοκος οπως το '96 εεε δεν θα το αντεξω!)

 
eXTReMe Tracker