Παρασκευή, Μαΐου 16, 2008

βραδυνες αναμνησεις..

Μου λειπετε φιλαρακια.. μου λειπετε πολυ....Η Μανγκυ μου, ο Πατερ Φαμιλιας ,ο Χρυσουλης, ο Τσιπ και μετα ο Στραβονουρης με την Σκια....
Ποσο ευτυχισμενος ημουν... οι υπολοιποι συνηθως δε με καταλαβαιναν..τα φιλαρακια μου παντα...Ετσι και οταν τις πρωτες μερες στο γυμνασιο μιλαγα με ενα πληγωμενο περιστερι, εγινε η αιτια να περασω 6 χρονια μαρτυριου... και το καλυτερο χωρις να ξερω γιατι...Δεν κρατησα ποτε μου κακια γιατι απλα ηξερα οτι δεν καταλαβαινουν...ακομα και οταν τρελαινομουν...Οπως τοτε που ο κακομοιρης ο Σ παραλιγο να μην εβλεπε ποτε ξανα το σπιτι του... που 30 ατομα προσπαθουσαν να τον ξεκολησουν απο τα χερια μου...τι τρομαχτικη εμπειρια...ακομα με στοιχιωνει το ποσο θολωμενος ημουν..
Οι πιο πιστοι μου συντροφοι και οι πιο σωστοι φιλοι... μονο με τα ματια συνενοουμασταν... αρκουσε μια ματια για να καταλαβει η Μανγκυ το "φυγε τωρα γιατι θα ερθει η γιαγια με τη σκουπα ... αναλαμβανω εγω.. σε ευχαριστω.."
Εκεινα τα υπεροχα καλοκαιρινα μεσημερια ... που δεν υπηρχε η τυρανια της γιαγιας μονο το προστατευτικο βλεμα του παππου που κυνηγαγαμε βατραχια στο ρυακι σκαρφαλωναμε σε δεντρα η παιζαμε πολεμο με κουκουναρια και φυσοκαλαμα... Το εχεις ζησει ποτε;Εχεις ιδεα τι ειναι να εχεις την πιο υπεροχη παρεα του κοσμου;Τα αδερφια σου και γυρω τα φιλαρακια σου;Εχεις δει γατα σκυλο κοτοπουλακι και παπαγαλο μαζι ΠΑΡΕΑ;Και ακομα χειροτερα να τους βαζει ποδιες και μολυβια η αδερφη μου και να τους κανει μαθημα;Πιστεψε με δεν εχεις δει τιποτα ... δεν εχεις ζησει απλα.... τοση μαζεμενη ομορφια ειναι απλα ασυληπτη...
Μπορεις απλα να φανταστεις οτι εικονες σας αυτες δεν ειναι απλα ομορφες αλλα ειναι αναμνησεις για μενα;Μπορεις να νιωσεις αυτο που νιοθω οταν τις βλεπω που ενω εσενα απλα σου φερνουν ομορφες εικονες και σκεψεις εγω τα εχω ζησει αν και παιδι της πολης;
τελικα ειμαι πολυ τυχερος...Τι ομορφα χρονια...

 
eXTReMe Tracker