Πέμπτη, Απριλίου 17, 2008

Εγωισμος...

Ποσο αδικος μπορει να γινει κανεις;Απιστευτα πολυ...ακομα και ας μην το θελει...
Η αληθεια ειναι οτι προσπαθησα .. προσπαθησα πολυ και ειλικρινα να να μην γινω αδικος αλλα δεν εβλεπα περα αποτ ο δακτυλο μου...Εβλεπα τα γεγονοτα απο την δικη μου πλευρα και μονο.. πισω απο εκεινον τον#@$#%$^ εγωισμο μου.Αυτον που δε σε αφηνει να πεις " καατσε ρε φιλαρακι.Κι αν δεν;Και αν υπαρχουν παραγοντες που δεν ξερεις;"
Κανεις ενα , δυο , αντε και τρια βηματα για να πεις εγω προσπαθησα, εγω εκανα αυτο που μπορουσα απλα και μονο για να εισαι υσηχος με τον κωλοεαυτουλη σου και να πεταξεις το μπαλακι στον αλλον.Να ριξεις σε αυτον το φταιξιμο... Γιατι αν καταλαβεις οτι εχεις μεριδιο ευθυνης θα σου ερθει στραβα... θα χαλασει η βολη σου...
Ψαχνω ψαχνω και βρισκω χιλιαδες ελαφρυντικα με πολυ ευκολια,... αλλα το τεραστιο ΕΓΩ δεν φευγει απο μπροστα μου γμτ...Ειναι αληθεια και το λεω με ολη μου την ψυχη οτι προσπαθησα... φτανεις στο σημειο απλα για την ψυχικη σου υγεια λες στον εαυτο σου τα χιλια μυρια μπας και τα πιστεψεις .. μπας και βρεις μιαν ακρη.. και τελικα τα πιστευεις... αλλα τι να το κανεις... το νομισμα το βλεπα απο μια μερια μονο...
Συγνωμη.. ειλικρινα συγνωμη...

 
eXTReMe Tracker