Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2008

Ευχαριστω παιδια....

Σημερα γεμισα αναμνησεις...Ενα κοματι ξεχασμενο αναμεσα σε 2 εγγραφες, 15-20 λεπτα σε μια κασετα που ξεθαψα ...
Τοτε ηταν που ημουν στα "ντουζενια" μου...."Αναπαμο"δεν ειχα που λεγε και η γαιγια μου...Πρωι 6:00 ξυπνημα ηλεκτρικος,λεωφοριο και σχολειο γυρω στις 8:00...Μετα γυρω στις 3 σπιτι, φαγητο,κανενα μισαωρο ξεκουραση, μετα φροντηστηριο Αγγλικα( το πρωτο 3μηνο... μετα τα φτησα..)και διαβασμα...ΤΡΕΛΟ διαβασμα.. τρελα ξενυχτια...Πανελληνιες γαρ...Να γεμιζει το κεφαλι να γινεται καζανι και να διαβαζεις να διαβαζεις να διαβαζεις μεχρι που να σου πεταχτουν τα ματια εξω...Καπου στις 1-2 η και καπου καπου και νωριτερα ηταν που ανοιγες ραδιοφωνακι για να "ξελαμπικαρεις"...Η βελονα κολημενη στον Jeronimo groovy...Δεν ηταν οτι τρελαινομουν να τους ακουω , ποτε δε μου αρεσαν τα ξενα τραγουδια απλα ηταν τοσο ξεκουραστο αυτο το πλακα-χαβαλες-πλακα-χαλαρα-τραγουδακια-πλακα που ξεκουραζοσουν... και σου κραταγε συντροφια τα ατελειωτα ξενιχτια πανω απο τη φυσικη και τη χημεια...
Εφτασε λοιπον ο καιρος η μεγαλη μερα ..Πρωτο μαθημα Εκθεση...Περναω μια βολτα απο το φροντηστηριο ετσι για τελευταιες οδηγιες .Με πιανει η εκθεσου και μου κανει .."Λυπαμαι που στο λεω αλλα σιγα μη γραψεις..Μην εχεις αυταπατες.. 5 και πολυ σου ειναι!"ΕΠΙ ΛΕΞΗ!!!
ΠΑΑΑΑΤΟΣ η ψυχολογια του Πυρφορου.. πατος λεμε... Παω σπιτι και ηθελα να πεθανω... Ατοματα το χερι μου παει στο ραδιοφωνακι...Πετρακας νομιζω στο μικροφωνο... ατακες πλακες χαβαλες...Σε μια στιγμη λεει"Να ευχηθουμε καλη επιτυχια στα παιδια που δινουν αυριο...Μαγκες μην ακουτε κανενα!Δειξτε τους τι αξιζετε..."
Και αμεσως σα να γυρισε διακοπτης μεσα μου.."Ετσι εισαι μωρη ε?" κανω "Ουτε 5 ε;Θα σου τριψω το βαθμο μου πεντε φορες στην μουρη σου.Δεν μπορεις να μου οριζεις ποσο αξιζω!"Και ανοιγω σαν τρελος σημειωσεις και σαν να μου ερχεται επιφητιση και πιανω και κανω ενα σχεδιο με κοινα αιτια λεξεις κλειδια και πλανα!Μιλαμε τρελη δουλεια!3 το πρωι και γω ακομα γραφω!.. Να μην τα πολυλογω αποτελεσμα 16και κατι ..Και τηρησα την υποσχεση μου...Μπορει να μην της το τριψα στη μουρη αλλα μπηκα την ωρα που κανε μαθημα και της το πεταξα στη μουρη λεγοντας "Οι αυταπατες μου μαλλον καναν καλη δουλεια ε;Πες μου τωρα την αξια αυτου του βαθμου ρε!"
Παντα θα σας θυμαμαι με αγαπη παιδια... ευχαριστω ...

 
eXTReMe Tracker