Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007

Boondock Saints

Σημερα ειδα αυτη την ταινια...Βια-αιμα-πιστολιδι..ΑΛΛΑ!Με αφησε με πολλες σκεψεις...Καταρχην πολυ καλη ταινια.Μπαινει ανετα στις αγαπημενες μου!Καλογυρισμενη και γεματη δραση.Ως αναφορα τις σκεψεις μου ειμαι λιγο μπερδεμενος.Δεν ξερω τι πιστευω.. δεν ξερω αν το επικροτω κατι τετοιο.. δεν ξερω αν θα το κανα.Κανεις δεν τους εκανε δικαστες και ενορκους.Κανεις δεν τους δινει το διακαιωμα να αφαιρουν μια ανθρωπινη ζωη...(οκ πολλες :P)
Αλλα οταν το συστημα δικαστικο-πολιτικο-νομοθετικο-νομικο-κοινωνικο οχι απλα δεν κανει την δουλεια του , να τιμωρει τετοιες καταστασεις αλλα κανει το ακριβως αντιθετο μηπως χρειαζονται ακραια μετρα;Μηπως ισχυει αυτο που λεει ο λαος" Πρεπει να εισαι λερα για να κυβερνας γαλερα";Μηπως οταν ο αλλος το μονο που καταλαβαινει ειναι ωμη βια πρεπει ετσι να τον αντιμετωπισεις´;;;;;ΜΗΠΩΣ;Απλα σκεψεις...
Δεν το περιμενα οτι θα χα τοσο σοβαρους προβληματισμους απο μια ταινια.Ημουνα παντα καθετος σε καθε μορφη βιας.Μονο οταν χρειαζοταν απολυτα κατεφευγα σε αυτην ,ποτε σχεδον δηλαδη...Ειναι εναντια με τις αρχες και τα πιστευω μου. Εχω δει και ζησει καποια πραγματα.. η γειτονια μου δεν φημιζεται για την ηρεμια της...Εχω ΖΗΣΕΙ μεσα στα σκατα!Εχω μαθει να φυλαγομαι απο αυτα!Τα εχω δει με τα ματια μου και μια-δυο φορες τα εχω νιωσει στο πετσι μου.. και καπου εκει κολας..Και λες:"Ρε λες να εχει και αλλη πλευρα το νομισμα;"

(μιλαμε εχω ανακατευτει .. οχι με την ταινια , με τις σκεψεις μου... )


Shepherds we shall be
For thee, my Lord, for thee.
Power hath descended forth from Thy hand
So feet may swiftly carry out Thy commands.
We will flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In Nomeni Patri Et Fili Spiritus Sancti

 
eXTReMe Tracker