Κυριακή, Σεπτεμβρίου 30, 2007

Προτεραιοτητες!

Προλογος:
Ο καμενος λινουξας (that's me)μπορει να μην εχει παιχνιδια αλλα εχει οτι λογης σκατολοϊδι μπορει να φανταστει κανεις στο λινουξι του απλα και μονο επειδη το εχει φτιαξει μονος του και γουσταρει να το κοιταει εστω και αν το χρησιμοποιει μια φορα την μερα :P( οκ ειναι και ομορφο και δινει στυλ γκατζετο-ψαγμενου το ατιμο)Το "ατιμο" ειναι ενας livefeed aggregator σε supercaramba που του εχω πειραξει τον κωδικα και μου δειχνει καθε λιγο και λιγακι τα νεα, διαφορα πραγματακια που θελω σε καποια σαιτ, τις ανακοινωσεις απο την σχολη κτλ...

Τελος προλογου
Σημερις λεπον τι ειδα πρωτο και καλυτερο;;;;; Η Σαρλίζ Θερόν λεει εδωσε συνεντευξη στο τηλεοπτικο καναλι Alpha! ( τωρα αυτο πρωτο πρωτο πανω πανω μιλαμε! Και απο κατω για τα επισοδεια στην Βιρμανια!!!! :S)
!Και ερωτω!!!ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ????Ενισταμαι κυριε προεδρε!Εγω που θα το δω αυτοοοο;;;(για να καταλαβετε περι τινος προκειται και γιατι βγαινω απο τα ρουχα μουπαρτε ενα γουγλοψαξιμο με την εν λογω κυρια..) και πειτε μου .. Εχω δικιο ;;;Και ποια η πιο φυσιολογικη αντιδραση;Παταω πανω του ανοιγει ο swiftfox μου (ειπαμε λινουξας ) το linkακι και παω να δω τι λεει για την Σαρλιζ,διαβαζω ,το κλεινω και παω να φαω...Και αντι για τα ορεκτικοτατα μπιφτεκακια μου τροω φλασια...Ενω ειδα ολες τις ειδησεις ΕΙΔΑ και αυτη για τις διαδηλωσεις- δολοφονιες, απλα τις προσπερασα ολες και πηγα αλλου..
Εμ βεβαια ειναι πολυ πιο σημαντικο να βλεπουμε για την Σαρλιζ παρα για τους 10αδες νεκρους απο απολυταρχικο καθεστως...Ειναι αυτο που λεμε "Η αισθηση δικαιοσυνης ερχεται οταν φευγει η καλοπεραση.."

 
eXTReMe Tracker