Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007

long live ubuntu!long live opensourse!

Το κολημα μου με το λινουξ γνωστο...Μου εχει καρφωθει στο μυαλο απο καιρο ομως να εχω κατι που να εχει τις γιορτες και τις Αργιες σαν το Today των win.Μετα απο πολυ πολυ ψαξιμο βρηκα ενα το ktoday νομιζω λεγοταν .Σπαστικο στη χρηση και πολυ αβολο...Μετα με ακομα καλυτερο ψαξιμο βρηκα μια database με Ελληνικο εορτολογιο που εμπαινε στο korganizer και ομολογουμεως ηταν κατι πολυ καλο.. αλλα παρεμενε αβολο γιατι εκτος απο οτι δεν το χρησιμοποιοω ποτε το προγραμμα δεν ηταν καθοου ομορφο και καθε φορα που ηθελα να δω κατι επρεπε να το ανοιγω...
Ετσι λοιπον κατεληξα στο να φτιαξω κατι δικο μου.
Ωρα εναρξης 9:00 πρωινη της 10ης Ιουλιου.
Εφοδιασμος με ενα τεραστιο φραπε και πολυ υπομονη.Πρωτον σχεδιαστικο κοματι:Που θα τρεχει πως θα τρεχει σε τι μορφη θα ειναι και ευκολια χρησης.Καταληγω να κανω κατι σαν ημερολογιο που να σημαδευονται πανω οι ημερες.Βασικο να μην χρειαζεται συνδεση στο νετ..Πλατφορμα:SuperKaramba, μιας που ειναι και πιο ομορφο και ποιο εφετζιδικο και υπαρχει τεραστια ποικιλια απο ιδεες.Το αρχιζω λοιπον σχεδιαστικα και καπου στο 2ωρο βρισκω κατι πολυ ενδιαφερον .Καποιος εχει κανει κατι αντιστοιχο στα Ρουμανικα( η οποια γλωσσα ηταν).
Ωρα 11:00 πρωινη
Αρχιζουμε το προγραμματιστικο τμημα.Παιρνω μια ιδεα απο τον κωδικα του φιλου μιας που ηταν opensourse και οντως ειχε κανει καλη δουλεια .. μονο που ηταν εντελως ακαταληβιστικο λογω γλωσσας...Παιρνω μια ιδεα πως δουλευει ο κωδικας αλλαζω οτι μπορω και αρχιζω να περναω γιορτες απο μια παλια database που ειχα βρει.Και αρχιζει η Οδυσια...
Ωρα 2:00 ΜΜ
Ουφ πανε οι γιορτες μεχρι τον Ιουλιο( οι Ρουμανοι Αγιοι ειναι πολυ λιγοι αλλα οι δικοι μας αστα να πανε...)Ωρα για το τεστακι.Τρεχουμε το προγραμμα.. και ουπς! Ολα ανω κατω ονοματα εξω απο περιθωρια αλλα μισα , αλλα κομενα...(ειπαμε πολλοι Αγιοι)Αποφασιζω να μεγαλοσω το κουτι και να ορισω αυστηαρα περιθωρια.Οκ τωρα απλα κοβονται στα 3 ονοματα.Μετα απομερικες δοκιμες βαζω ανα 3 ονοματα που υπολογισα οτι φευγουμε εκτος περιθωριου το "\n" που σημινει οτι αλλαζουμε γραμμη.Τωρα ολα μια χαρα!Δευτερος καφες και πλυσιμο πιατων να ξελαμπικαρω.Φαφητο στα γρηγορα και ξαναρχιζουμε!
Ωρα 5:00 ΜΜ
Ξαναρχιζουμε!Μεχρι περιπου τις 6 περναω και τις υπολοιπες γιορτες και κανω καποια τεστακια.Μετα , το σχεδιαστικο κομματι.Βρισκω ενα κοματι απο ημερολογιο εικονιτσα και καταληγω στο πρασινο-λαδι που ειχε και ο προηγουμενος γιατι ειναι ποιο ξεκουραστο στο ματι.Ανοιγουμε το gimp και αρχισω να γραφω Ελληνικους μηνες και αριθμους σε 365 καρτελακια...Να σου εχει γινει το ματι γαριδα δλδ και να συνεχιζεις... Τελειονω γυρω στις 11...Τα παραταω ολα οπως ειναι και παω για τρεξιμο πριν σπασει το κεφαλι μου.Γυρναω κατα τις 11:45 ,μπανακι και συνεχιζουμε.
12:45πμ
Κανω πακετο το προγραμμα και το ανεβαζω στο kde-look.com και στο αγαπημενο μου ΤΤ.Σαν ονομα το eortologion μου καθησε καλα .
εδω ειναι...




Το αποτελεσμα ικανοποιιτικο νομιζω ... και πιστευω οτι εχουν ικανοποιηθει και οι χρηστες...180 320!!! μεχρι τωρα τον αριθμο και σταθερα ειμαι στα 20 ποιο δημοφιλη..χχεχε!
Πρωτη φορα που χαιρομαι τοσο για κατι που εχω φτιαξει εγω για να συνεισφερω κατι μικρο στον κοσμο του opensourse!...Thanks guys!

 
eXTReMe Tracker