Δευτέρα, Ιουλίου 02, 2007

η amelie το φιλαρακι μου...


2 ημερες πριν απο το μαθημα... ενα απο τα δυσκολοτερα της σχολης...Η ψυχολογια ΠΑΤΟΣ μιας που πριν 4 μερες ειχε βαλει τα ποιο ευκολα θεματα των 7 τελευταιων χρονων...Ο λογος;Ειμασταν 7 ατομα μεσα στην αιθουσα ενω ειχαν δηλωσει 240...Ειμασταν;Ναι ημουνα και γω εκει αλλα απλα για να δω τι θεματα θα βαζει ωστε να τα μαθω καλα..Προφανως αυτος τα πηρε μιας και και του χαλασαν το προγραμμα οι υπολοιποι και εβαλε γελοια θεματα...Μονο που εγω δεν ειχα βγαλει ολη την υλη...Και τα 3 τελευταια απο τα 7 συνολο ηταν απο αδιαβαστο κοματι...Τα αλλα ομως εφυγαν μεσα σε μισαωρακι...
Το θεμα μας..Δεν εχω καθολου ορεξη να πιασω βιβλιο στα χερια μου σκεφτομαι και διαφορα πραγμα και το ηθικο εχει πιασει ισογειο.Αποφασισα λοιπον να δω ταινιουλα οσο τροω μπα ςκαι χαλαροσω..Εβαλα λοιπον μια στην τυχη...Amelie .Την ειχα δει και παλιοτερα αλλα δεν δεν την ειχα προσεξει...(πολυ ομορφη τρυφερη και γλυκια ταινια)Σημερα λοιπον καπου στην μεση της μου καρφωθηκε η ιδεα στο μυαλο οτι η κοπελιτσα που παιζει σε καποιον μοιαζει!Εσπαγα το κεφαλι μου να βρω σε ποιον παρακολουθοντας την ταινια αλλα καταλαβα οτι το ολο στυλ της ,κοματια απο τη ζωη της , ο τροπος που σκεφτεται,αυτο το λιγο απομακρο,ο κοσμος που εχει φτιαξει γι'αυτη ειναι τελικα αυτα που μου θυμιζουν καποιον και οχι η ιδια,καποιον που σου γενναει συναισθηματα ηρεμιας (οκ και λιγο επιθυμια να τον τσιγκλισεις μεχρι να σου πει "μικρεεεε θα σε μπουφλισω εεε!" :P)
Ισως τελικα και να θελει να ειναι οπως η ταινια ακομα και ας μην ειναι ετσι...Ενα ονειρο δηλαδη που δεν απεχει σχεδον καθολου απο το να ειναι πραγματικοτητα...μονο που η πραγματικοτητα ειναι σκληρη και την προσγειωνει καποτε καποτε ατσαλα...Αλλα οπως λεγε και καποιος "μην φοβασαι τον αλλον αν εχει μαθει να πεταει... οσες φορες και να πεσει παντα σηκωνεται.."
Πως τα καταφερνεις παντα να μου αλλαζεις την ψυχολογια ακομα και οταν δεν εισαι κει, δεν το εχω καταλαβει ακομα..Μου λειπεις ρε φιλαρακι!
Θα τα πουμε απο κοντααα!

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

ίσως γιατί μοιάζουμε πολύ εμείς οι δυό... μακιααααααααααααααααααααααα

ps. το καλύτερο κοπλιμέντο μακράν που μου έχει κάνει ποτέ κανείς... ομοιότητα με την Amelie?... μάκιαααααααα

3:42 μ.μ., Ιουλίου 03, 2007

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker