Κυριακή, Ιουνίου 24, 2007

Γι' αυτό τον θυμούμαι ακόμα....

[...]Ουφ τι ανυπόφορος αυτός ο Αφράτος!Όλο περίεργους συλλογισμούς έκανε.
-Και πρώτα πρώτα, ρώτησα ,ποιος είναι ο λύκος;
-Είναι ένας μεγάλος , σταχτομαυρος,απολίτιστος,αιμοβόρος και άγριος σκύλος
-Και τον γνωρίζεις;Που είναι;
-Οχι , δεν τον γνωρισα ποτε σε τουτα τα ζεστα μερη δεν ερχεται. Μα τον θυμούμαι σαν να τον έχω Ειναι μακρινός προπάππος όλων των σκύλων ο λύκος.
-Περίεργο! Εγώ δεν τον θυμούμαι καθόλου!
-Δεν είναι περίεργο, γιατί εσύ εξελιχθηκες και εξευγενίστηκες περισσότερο από μένα.
-Τι θα πει αυτό;
-Θα πει πως η ράτσα σου πέρασε πολλά στάδια πολιτισμού,που δεν τα πέρασε η δίκη μου. Οι δικοί σου πατέρες, παππούδες,προπάπποι και προ-προπάπποι έχουν μάθει για πολλές γεννεες την εύκολη ζωή , την καλοπέραση και τους καλούς τρόπους. Απομακρυνθηκες εσυ απο τον αγριο λυκο , και απο τα φυσικα ενστικτα του σκυλου. Εγώ είμαι πιο πρωτόγονος. Βρίσκομαι πιο κοντά στην άγρια φύση , ώστε πιο κοντά και στο λύκο. Γι' αυτό τον θυμούμαι ακόμα, ενω εσύ τον ξέχασες....
[...]

Π.Σ. Δέλτα ”Μάγκας”

 
eXTReMe Tracker