Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Ομοιοσταση...

-Γεια σου...(ξεπνοο)
-Ε;(οχι δεν ειναι αληθεια αυτο ρε φιλε!!!)
-"Πυρφορε";
-;;;;;;;(φιλε δεν παω καλα!Σιγουρα το φανταζομαι!)
-.....
-(βημα και καρφωμα βλεματος πανω σε αυτο που μιλαει σε συνδιασμο με ανοιγμα των σαγονιων κατα 30 cm εκαστο...)(καποιος να με χαστουκισει! νομιζω οτι τρελαινομαι!!!!!!).. μετα απο 30 δευτερολεπτα... -Ταδε;;;;;;;;
-Ναι;(χαμογελακι)
-(ααχχχ ... οχι ρε φιλε ..αληθεια ειναι!μα πως ειναι δω;;;; )Ττ τ τι κανεις;Που εισαι;πως βρεθηκες εδω;
-Χρονια πολλα (σκυψιμο κεφαλιου)

[...][mode "χαμενος στον κοσμο μου" , status:on ]

-να σαι καλα!(καπου εδω αρχιζω και τα παιρνω)Εχεις χρονο;
-Ε;
-εννοω ποτε φευγεις;Θα κατσεις;
-Μολις εφευγα
-(θολωμα)Οκ ...Εδω παω στον Μητσο να τα πουμε..
-ναι..
- Αντε ρε συ χαρηκα που σε ειδα..Παω.. (Φιλι - τραβηγμα..)
-Γεια σου...
(ΘΟΛΩΜΑ!..)Μετα απο καμια ωρα..Χτυπαει το κινητο..
-Ναι;
-Ελα ρε "πυρφορε"!Που σκατα εισαι;Ξερεις ποση ωρα περιμενω;
-Μητσο αν σου πω οτι δεν ξερω που ειμαι θα το πιστεψεις;
-Τι λες ρε βλακα;
-Τι να σου εξηγω τωρα... Να σου πω ειμαι καπου Βικτωρια-Ομονοια.. τι λες για μπυριτσα;
-Τι κανεις εκει ρε; Σε περιμενα σπιτι δεν ειχαμε πει;
-Αστα ρε μποι τι ειχαμε πει...Ερχεσαι;Λεω για Θησιο.
-Εχω ταξιδι αυριο ρε!Οδηγαω...
-Οκ ρε φιλαρακι .. σορυ που δεν ηρθα τα λεμε αυριο
-Καλα εισαι ρε συ;
-Ναι ολα καλα ... Απλα πρεπει να ελεγξω λιγο την ομοιοσταση μου ρε κολητε..
-Ελα;Ποια;
-Να προσαρμοστω στο περιβαλλον, να φτιαξω την θερμοκρασια μου,πως το λενε..
-Καλα.. θες να περασω με το παπι να σε φερω σπιτι;
-Μπααα αστο ευχαριστω ...Ελα καλη σου νυχτα..
-Προσεχε ρε! τα λεμε!
-Γειαα

 
eXTReMe Tracker