Πέμπτη, Μαΐου 03, 2007

τα ανηψια μου...

Η οπως τα λεω οι λατριες μου...Το περασμενο καλοκαιρι εκει βρεθηκα σε ενα νοσοκομειο με γυρισμενο αστραγαλο σε σημειο να εχει πριστει ασχημα και να μην μπορω με τιποτα να τον πατησω.Αιτια;Επαιζα ποδοσφαιρο με τα ανηψια, και επειδη εγω εχω λαπαδιασει ανελεητα και αυτα ειναι λες και η μαμα τους τα ταϊζει ουρανιο, ετρεχαν σαν παλαβα.. που να τα προλαβεις... :P
Εκει λοιπον που μου εδενε το ποδι η γιατρινα (θα ηταν δεν θα ηταν 27-28,)η οποια ειχε μαθει το λογο του τραυματισμου μου κανει "Φανταζομαι τωρα τι μαλωμα θα φανε ε;"
-Καθε αλλο της απαντησα.Εχεις σκεφτει ποτε τι δινεις και τι παιρνεις?Δινεις 20-30 λεπτα απο εκει που θα επινες καφε με τους "μεγαλους"(μπιλιααχχ)και κερδιζεις το 1000πλασιο.Τα κανεις ευτιχισμενα.Θυμασαι τοτε που ησουνα μικρη;Καθολου εγνοιες, καθολου μπελαδες μονο παιχνιδι και ευτυχια?Η μονη εγνοια ηταν να βρεθει παιχνιδι που να παιζουν ολοι...πραγμα καθολου δυσκολο...αν μαλιστα μεσα στο παιχνιδι ηταν καποιος αρκετα τρελος να παιξει μαζι σου, αρκετα μικρος να σε καταλαβαινει και αρκετα μεγαλος να μη σου φωναζει η μαμα και να σε αφηνει να κανεις οτι θελεις μαζι του ησουν σε αλλο κοσμο...Επειτα το να κανεις καποιον χαρουμενο , να βλεπεις τις φατσες αυτες να χαμογελανε να τρελαινονται στα γελια οταν χοροπηδας και κανεις γκριματσες, να σου εμπιστευονται τα μυστικα τους, να μοιραζονται τα παιχνιδια τους μαζι σου , να λενε με το που ακουν το αμαξι "ηρθανεεεεεεεεεε" και να πεταγονται απο χιλιες δυο γωνιες να πεσουν πανω σου,ειναι κατι πραγματικα ανεκτιμητο...Ειναι κατι που οσο και να θες δεν θα το βρεις πουθενα.Αδολη αγαπη ,χωρις ορους,να δινεις λιγο και να παιρνεις αφανταστα πολυ που αλλου θα βρεις;Ξερεις τι ειναι να ζητανε απο το αγιο βασικη απλα και μονο να πιξουν ποδοσφαιρο και κυνηγητο μαζι σου;Υπαρχει ομορφοτερο πραγμα;Να σε θεωρουν προστατη απο την θεια και να της λενε "αν ηταν εδω ο πυρφορος θα σε εδερνε";(ειλικρινα θα το κανα,και με μεγαλη ευχαριστηση κιολας... που τριπαγε με οδοντογλυφιδες το Ελενακι μου!)Και να βλεπουν οτι πραγματικα φοβαται;και φυσικα τα σκατοπαιδα να το διασκεδαζουν χιχιιχιχι(και αληθεια φοβοταν μιας που της ειχα πει επι λεξη ετσι και σε δω να το κανεις παλι θα σε τσακισω με τα ιδια μου τα χερια.. και να γυαλιζει το ματι μου...Στο μεταξυ αυτη ειναι καμια 40αρα χρονων..)
Ε τωρα πες μου δεν αξιζουν και αυτα ενα μικροτραυματισμο, το λιγοτερο; :)..Μου λειπετε πολλλλλυ σκατουλικα...

 
eXTReMe Tracker