Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2007

Ο χαρουμενος κυριος ερπηηςς

Οκ περναω μια φαση στη ζωη μου, το αγχος στα κοκκινα,να πληρωνεις σπασμενα αλλων και αυτοι να σε κοροιδευουν,τα συναισθηματικα μου χαλια,τρελες αυπνιες,να δουλευεις χωρις προγραμμα η μαλλον να σου φτιαχνουν αλλοι το προγραμμα και να το αλλαζουν οποτε θελουν και οσο θελουν, να εχεις χασει επαφη με τα φιλαρακια σου ,και εκει που λες ελα μωρε θα στρωσουν ολα και αρχιζεις την μαχη, ξυπνας ενα πρωι και εκει που πλενεις τα δοντια σου ,τσουυπππ βλεπεις κατι περιεργο στο χειλος σου που οοοοχχιιιιι δεν ειναι οδοντοοκρεμα!Ειναι ο κυριος εερπηηςςς!Ταραααμ!!Οι "γιατροι "( εχουμε και πολλους εδω περα)λενε οτι ειναι απο αγχος ( μα γιατι ρε παιδια το λετε αυτοοο)και θα περασει..."Μα γιατι αγχωνεσαι ρε παιδι μου , τι σε στενοχωρει;""Ασε ρε κολητε εσκασε το λαστιχο απο την φεραρι μου , και τωρα που να βρω παλι επιχρυσες ζαντες;"Ασε το πως θα βγω εξω στην κενωνια με ενααα ερπηη ναααα( με στο συμπαθειο παντα);;;Πως θα παντρευτω εγω τωρα ;πως θα αποκατασταθω;...
Χαζοπλακιτσα να μου δινω κυραγιο...Αλλα το σκασμενο ειναι πολυ ενοχλητικο ασε που η αλοιφη που του βαζω ειναι αλμυρη.. χαθηκε καμια με γευση φραουλα;
Οι αποριες ενος καμενου... βοηθατε Χριστιανοι να περασουμε την φυσικηηηηη!( καλη μου εξεταστικη κι καααλο τρεξιμο)Ααα και μην ξεχασω!
Μην τρεχετε στους διαδρομους δε μου αφηνετε χωρο και αναγκαζομαι οταν τρεχω να σπιναρω πραγμα που δεν εχει πλακα γιατι μου κοβετε την φορα!
Εκ της διευθυνσεως

 
eXTReMe Tracker