Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

Αιδως Αργιοι... αιδως..

Τις τελευταιες μερες ειμαι πολυ λυπημενος με καποια περιστατικα...Αλλα ηρθε και αυτο και με αποτελιωσε...[ ]Το χω πει χιλες φορες αμα μιλας για πατριδα και Θεο αμεσως μα αμεσως ομως ,χαρακτηριζεσαι σαν εθνικιστης,φασιστας,κολημενος,γραφικος,βλακας,ανεγκεφαλος και πολλα αλλα ομορφα πραγματα....Θα μου πειτε δεν το ηξερες;Το ηξερα αλλα δεν φανταζομουνα σε τοοσο μεγαλο βαθμο...
Απο την αλλη δεν πειραζει..παντα ηξερα οτι ο δρομος αυτος δεν ηταν ασφαλτος αλλα στενο μονοπανι με αγκαθια.. δεν πειραζει... ενα βημα ποιο περα...

Καπου ειχα διαβασει το εξης
-Με λενε Ισμαηλ και ειμαι περηφανος που ειμαι Πακιστανος
-Με λενε Ζαμιρ και ειμαι περηφανος που ειμαι Αλβανος
-Με λενε Νικο και δεν ειμαι περηφανος που μαι Ελληνας γιατι αυτο ειναι Εθνικισμος...

 
eXTReMe Tracker