Τετάρτη, Ιανουαρίου 31, 2007

Γιατι διπλα στον καθε Εφιαλτη υπαρχει και ενας Λεωνιδας...

ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ






Για τα αδέρφια που χαθήκανε νωρίς
δεν φτάνει μόνο της λύπης το τραγούδι
τα λάθη σας να ξέρεις πως δεν σβήνουνε
μοναχά με ένα δάκρυ ή ένα λουλούδι.

Γι' αυτά αδέρφια που χαθήκανε νωρίς
κοιτάω τον ουρανό και σιγοτραγουδάω
και αφού νοιώθω την καρδιά μου να πονάει
δεν ξεχνάω και εκδίκηση ζητάω.

[...]

Έμεινα εδώ να τραγουδάω και σας ρωτάω
τελικά από ποιους εκδίκηση ζητάω
από εκείνους που ξέρουμε ότι φταινε
ή από εκείνους που τριγύρω πάλι κλαινε.


Για τι αδέρφια; για ποια αδέρφια Για τα λίγα που έχουν μείνει.
Ποιος θα το κρίνει
Κι αν είμαι μόνος με την εκδίκηση παρέα,
εγώ το κάνω για να νιώσω λίγο ωραία.

Μα κι έτσι να ;ναι και να μην έφυγε κανείς,
εγώ λυπάμαι που δεν έφυγα μονάχος μου νωρίς.
Κι αφού νιώθω την καρδιά μου να πονάει,
δε ξεχνάω και εκδίκηση ζητάω.



Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΕΙ... ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ!ΖΗΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΙς ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ!

 
eXTReMe Tracker