Κυριακή, Ιανουαρίου 07, 2007

ξεσπασμα Νο 2...

Αυτο το ποστ ειναι ενα μεγαλο ουστ στους δηθεν στους δειλους και σε αυτους που δεν εχουν τα κοτσια να δουν και να παλεψουν!Η καλυτερα νομιζουν οτι παλευουν και οντως το κανουν αλλα το κανουν για πραγματα που απλα ειναι τελευταια προτεραιοτητα!Που κρυβονται πισω απο ονοματα απο καταστασεις απο βλακειες και γενικα απο τον ιδιο τους τον εαυτο ..πισω απο το δακτυλο τους...Που φευγουν εκει που πρεπει να μεινουν γιατι απλα δε μπορουν να χωνεψουν την ιδεα οτι "εγω δεν ημουνα ετσι, ..τι κανω τωρα εδω;"Ακομα και αν αυτο το εδω ειναι η ευτυχια.. το ονειρο χιλιαδων ανθροπων!Αλλα "ΕΜΕΝΑ" δε με καταλαβαινει κανεις, "ΕΓΩ" ειμαι μονος,"ΕΓΩ" ξερεις τι εχω περασει " ΕΓΩ";"ΕΓΩ" λεω αυτο και δεν πειραζει το τι νιωθει ο αλλος αλλα αυτο που νιοθω"ΕΓΩ" εχει σημασια και δεν μπαινω στον κοπο να σκεφτω και τι εχει ο αλλος..Και μολις δω κατι ενδιαφερον,κατι ελκυστικο,κατι που με βγαζει απο τη "ρουτινα",κατι περιπετειωδες βρε αδερφε το σκεφτομαι να να παρατησω ολα "ΕΓΩ" και να πανε να πνιγουν ολοι οι αλλοι και να γκρεμιστουν οτι εχω φτιαξει...Εχει τρομερη πλακα αυτο...Ειμαι ενας ορολογιακος μηχανισμος αυτοκαταστροφης και γουσταρω... Αλλα φυσικα το κρυβω!Γιατι δεν ειναι αποδεκτο παρα μονο σε αυτους που ΜΕ κανουν να νιοθω καλα και με επικροτουν οταν το λεω...αλλα"when the shit hits the fan..."που να ειναι εκεινο το καλο παιδακι ο πυρφορος να του τα πω να ξαλαφροσω;ΟΥΣΤ ρε!Τι νομιζεις οτι κανεις;Αν ψαχνεις για συνενοχους σε λαθος μερος εισαι...αλλα ενα σου λεω.. προσεχε !προσεχε τι χαλας!Καποια πραγματα δεν φτιαχνονται οσο και να θες!

 
eXTReMe Tracker