Σάββατο, Δεκεμβρίου 09, 2006

Kαααλωςς τα ναυτακια τα ζουμπουρλουδικααα!

Ο τρακερ ειναι πολυ ωραιο πραγμα τελικα...Η τελευταια μου ανακαλυψη...


Και ποιος ειναι ρε συ Πυρφορε θα μου πειτε ο "κυριος" Genelkurmay Başkanlığı???(φτου λερωσα το στομα μου βραδιατιακα..)
Τι να σας πω εγω παντως απο μια ψαχτικη βρηκα αυτο... χεχε





Τι να πω ρε παιδια εμενα μου μοιαζει για το υπουργιο αμυνας τους... Παντως μαλλον ειναι επισημο σαιτ...

Και κατ´ αποκλειστικοτητα μια σπανιοτατη φωτογραφια αστρικου νεφελωματος αφιερωμενη στους "εντιμοτατους" ( γκουυχχου χγουχουυ λεμεεε )επισκεπτες μου...


Και ενα σχολιακι... Παλουκαρι εσυ που μπαινεις απο επισημο ιδρυμα η που κανεις αναφορα στο ονομα μου ( σιγα μην ψαξω να δω τι κανεις) εισαι και πολυ γελοιοβλακας... Μα ρε κακομοιρη ουτε ενα anonymizer?Καλα σας λενε οτι σας λενε...Και θελετε και ΕΕ...ουσσττττ

2 Comments:

Ο/η Blogger ΠΗΓΑΣΟΣ είπε

Είναι το επίσημο σάϊτ του Τούρκικου Γενικού Επιτελείου, Πυρφόρε, .....άντε τιμή σου που σου δίνουν σημασία ....!! (http://www.tsk.mil.tr/eng/index.htm), (στα αγγλικά).

8:15 μ.μ., Δεκεμβρίου 10, 2006

 
Ο/η Blogger Πυρφορος είπε

Τιμη μου?Μουαχαχαχαχαχα Καλο!Μισο λεπτο να καψω το χαλακι που πατησανε και ερχομαι...

9:30 μ.μ., Δεκεμβρίου 10, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker