Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

pyrforos took his weapon!

Πως μπορεις να διωξεις καποιον που σου εχει μπαστακωθει σπιτι σου?Και καλα να ναι και βολικος..αλλα ρε παιδι μου οχι και ετσι!Εξηγουμαι...Ανηρ γυρω στα 50 με στομα οχετο που ξερει μονο να μιλαει (λαθος λεξη..ουρλιαζει ειναι η σωστη)για «γκομενες και φραγκα», κατακρινει τα παντα, απο τον τροπο που κοιμασαι μεχρι την οδοντοβουρτσα σου, βλαχοδημαρχος που νομιζει οτι ενα σακακι τον κανει ανθρωπο,εχει μια ιδεα απο ολα και νομιζει οτι τα ξερει ολα( αν ειναι δυνατον μου εκανε υποδειξη πως να κανω τον κωδικα σε μια ασκηση C! την στιγμη που δεν ξερει καν τι ειναι αυτο...) που καυχιεται οτι παει με τις μυριες οσες Ζηταει ενα καρο πληροφοριες και να μπεις σε χιλια δυο σαιτ να εκτυπωσεις το ενα το αλλο το διπλα το χαρτη τα δρομολογια... γκρρρρρρρ Και να σου λεει -«ρε αργεις ρε»
-(βλεμα δολοφονικο)Μια χαρα τα παω...αν θελετε καντο μονος σας..
Και σου χτυπαει το θεικο..
-Το μεσημερι τι θα φαμε ρε;Θα χτυπησουμε καμια μακαροναδα ρε?Αντε μαγειρευτε να δουμε τι λεει η κουζινα σας.(Αει πνιξου ρε!)
Και στο καπακι...
-Ρε δωστε κανα κλειδι ρε!Σου παιρνω τα κλειδια κολητακο...( ακου κει κολητακο..σε ξερω και απο χθες ρε θειο;)
-Τα κλειδια θα μου χρειαστουν... καλυτερα χτυπηστε το κουδουνι καποιος θα ναι δω...(κοιτα ρε τσολια που βρηκαμε)
-Ελα ρε που θα πας;
-(Στο Ταμτουμ για μαιμουδες) Μαθημα...
-Α καλα
-(αει πνιξου)Γεια σας
Σκεφτηκα οτι θα ταν καλη φαση να πεσει κερασμα με laxatol...Αλλα απο την αλλη υπομονη ειναι καλυτερα..Σκαμε και πλακα...

ααα τι σημαινει ενξακλιν που το λεει συνεχεια? :S Πχ ενξακλιν πανω στη στροφη(αμαν πρεπει να ηταν επινδυνο αυτο),ενξακλιν τωρα(οκ ρε μεγαλε μη βαρας),ενξακλιν ενξακλιν( οτι πεις ..τι να σου πω τωρα οτι και να πω ψεματα θα ναι..), οχι ρε !ενξακλιν!(ελααα καλα που μου το πες ρε),αν αργησω ενξακλιν θα ναι(σιιιιγουρα !και που σαι να ναι φρεσκο ετσι;),σας πηρα και τυρακι σας πηρα και ενξακλιν(ωχ τι να ναι αυτο τωρα? λες να παθουμε τιποτα;), δεν μου αρεσαν τα κρασια του ηταν πολυ ενξακλιν( ναι απο μικρος το λεγα αυτο... πολυ ενξακλιν ρε φιλε ..αλλα πολυ ομως.. ),θα σας κανω πολυ ενξακλιν( ωχ... θα πονεσει αυτο τωρα;),ωραιος αγωνας ! ενξακλιν!( ναι τον βλακα τον διαιτητη),εχω ενξακλιν μεσα ετσι;(ναι... και γω εχω ενα αλλα δεν το χω μαζι μου γιατι ειναι ακριβο μωρε και φοβαμαι μην το χασω... ) ...Σουαχιλι μιλαει γμτ;;;;;;Οχι τιποτα αλλο φοβαμαι μην παθουμε και τιποτα ..Ποτε δεν ξερεις τι εννοει...:P

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

LΟΟΟΟΟΟΟΟΟL..... αλλά πολύ όμως ε! :D

7:58 μ.μ., Νοεμβρίου 04, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker