Σάββατο, Νοεμβρίου 11, 2006

κριτικη ταινιας

Χθες ειδα το firewall με τον Harison Ford.Μπορω να πω οτι απλα βλεποτανε μιας και ειχε ωραιο θεμα= υπολογιστες.Αλλα παρατηρησα καποια πραγματα που αποτελουν κανονα να μην
τηρουνται!Αααααπαααραδεκτον !
*Ως γνωστον σε ολες τις ταινες οι φωτογραφιες δε μπα να εχουν αναλυση 90*60 μπορεις να κανεις ζουμ και να δεις το λεει το χαρτακι στο χερι του αλλου λες και ειναι 2400*1600..(νταξει εδω το εκανε με φωτογραφια απο κινητο....πεςςς οτι το χαβουμε)
*Φυσικα ποτε δεν κανουν ρισταρτ και ποτε δεν κρεμανε οι υπολογιστες( ο δικος μου μαλλον με μισει και οι δικοι τους τους λατρευου..Κατω ο ρατσισμος κατα των χρηστων!!!)
*Οταν υπαρχει μια βλαβη χτυπανε την οθονη και λενε Hell!!...( εε κολητεεεε τι το βαρας ρεεε δεν ειναι απο κει το προβλημααα αλλου ειναι η κεντρικη μοναδα...ασε να μην αναφερω για την κολαση.. αυτη στανταρ ειναι στον σκληρο..)
*Οι τυποι κανουν αναζητηση σε google-msn και βρισκουν οτι θελουν με την μια!Ακομα και ευαισθητα προσωπικα δεδομενα...(Ναι οντως με μισει το πισι μου..εγω γιατι κανω μια ωρα;Τι ειμαι γω κανενας παρακατιανος;)
*Εχουν γραμματα 85αρια!Οοοοχι 12-14 που εχει ολος ο κοσμος!(Ειναι κακκοοοο!)
*Hackeυουν μεσω Word...(ουαουυυυ)
*Ο τυπος στην ταινια υποτιθεται οτι χακεψε εναν υπολογιστη τραπεζας μεσα σε κατι δευτερολεπτα...(Ποιος εισαι ρε μεγαλε?Τωρα η λυση που ολοι περιμενατε!Ο ανθρωπος script!)
*Ξαφνικα του ρχεται στη μεση του πουθενα η ιδεα να βρει την οικογενεια που μεσω ιντερνετ.Και τι ποιο φυσικο; Κατεβαινει απο το αμαξι με το λαπτοπι και μπαινει σε μια σελιδα..( κατσε ρε φιλε τι εισαι εσυ δηλαδης;Βλακες ειμαστε μεις που δινουμε τα μαλια της κεφαλης μας για να εχουμε ιντερνετ;Αμα ειναι να το κανω και γω...Ισα δικαιωματα στο τζαμπατζιλικι! )
*Παιρνει τον αισθητηρα απο το φαξ το συνδεει με ενα ipod και βουαλα ενα φορητο σκανερ που τα αποθηκευει κιολας ΧΩΡΙΣ software!(οπα μεγαλεε μπερδεψες τις ταινιες ο macgyver ειναι στο αλλο καναλι..Αμα σου δοσω την καφετιερα θα μου φταιξεις μια τηλεοραση που θελω για το δωματιο μου;)
*Παραδοξως ολα τα πισι ειχαν Windows και οχι mac οπως οοολες οι αλλες ταινιες!Και με το κλασικο wallpaper εκεινο το μπλε με το σημα της μικρομαλακης φατσα φορα να σου πιανει την μιση οθονη.. (εχω παραθυρια και ειμαι περηφανος γιυτο!)(ποιος ξερει ποσα θα πηραν..)Ξερεις τι ειναι να βλεπεις
εκεινα τα ωραιαα /mnt/networkdrive και να λες ωω ρε λινουξιααα και μετα να σε ξενερωνει ο αλλος?...
Οχι δε με πειραξε οτι ο τυπος τα εβαλε με 5-6 τυπους με οπλα και τους καθαρισε ολους...Οτι εφυγε μεσα απο την εταιρια του χωρις να τον τσακωσουν κτλ κτλ...Με πειραξαν τα παραπανω...χμμ τελικα τωρα που το σκεφτομαι μου αξιζουν τετοιες ταινιες :P

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

καλά να πάθειιιιιιιιιιιιιιις!!!!
πήγες είδες ταινία με τον νταλάρα του hollywood???... αίιιιιιιιισχοοοοοοος!!!!!
χαχαχαχαχα το 'ξερα ότι υπάρχει καλός λόγος που σ'αγαπάω τόσο!!! :D

10:26 μ.μ., Νοεμβρίου 11, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker