Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

Γεια σας!

Γεια σας!Ειμαι το δακτυλο του "Πυρφορου"...Τωρα ποιο απο τα 5 θα σας γελασω ..δεν εχω καταλαβει ακομα.Πιθανως ο μεσος η ο παραμεσος που ειναι και μεγαλυτερα ετσι ωστε να εξυπηρετουν καλυτερα τον σκοπο που τα θελει.Ποιος ειναι αυτος;Μα... να κρυβεται!
Γελατε;Κιομως ειναι το πιο διαδεδομενο μερος για κρυψωνα...Τωρα πως νομιζει καποιος οτι κρυβεται πισω απο το δακτυλο του ειναι αλλη κουβεντα,αλλα πιθανολογω οτι αυτη η ψευδαισθηση οφειλεται στο οτι ξερεις οτι υπαρχει κατι αναμεσα στο προσωπο σου και ειδικοτερα τα ματια σου (στην προκειμενη περιπτωση το δακτυλο σου) ετσι ωστε οταν αρχισει το πανηγυρι,η πρωτη "τουφεκια" να πεσει πανω σε αυτο που ειναι μπροστα απο σενα και εσυ να την γλυτωσεις.Βεβαια δεν καταλαβαινεις οτι αυτο το κατι ακομα και αν υποθεσουμε οτι μπορει να σε κρυψει ειναι δικο σου, κοματι σου , αρα αν παθει κατι αυτο παθαινεις και συ!Ασε που βαζοντας το μπροστα στα ματια σου κρυβεις το οπτικο σου πεδιο ετσι ωστε ακομα και να μπορουσες να αντιδρασεις αν δεις τον "κινδυνο" τωρα μενεις απραχτος περιμενοντας το μοιραιο.Γιατι κακα τα ψεματα οσο και ασφαλεια να νομιζεις οτι σου προσφερει το "δακτυλο" ουσιαστικα ξερεις οτι απλα δεν θες να βλεπεις, ασχετα αν προσπαθεις να το ξεχασεις οτι ξερεις τι παιζει...
Ειδατε τι σπουδαιο εργο επιτελω?Εκτος απο οτι τον βοηθαω να πιανει εχω και ψυχολογικα καθηκοντα!Και αυτα δεν εχουν και ωραριο... ειναι επι 24ωρου βασεως!Βλεπει πχ κατι το αφεντικο μου στην σχολη;"Σε 2-3 βδομαδες εξεταστικη"Ααα λεει εχουμε καιρο!,παραβιασεις ανθρωπινων δικαωματων;"Ε και;Εκει ειναι βαρβαροι ασε που εμεις ειμαστε μακρυα",ηθικα ζητηματα;"Ελα μωρε ολοι το ιδιο κανουν...",χασιμο πολυτιμου χρονου μελετης;"Ελα μωρε εχουμε χρονο,Δεν βλεπεις τους αλλους;"ζητηματα που ζητουν αμεση λυση;"δεν βαριεσαι τωρα;αυριο μωρε.".Εγω παντα εκει!Διπλα του!Πιστος βοηθος!!!Οποτε με θελει ,τσουπ μπαινω μπροστα και γινεται ευτιχισμενος!
Αποσο ξερω οι γιατροι λενε οτι ολα τα δακτυλα ειναι πολυ σημαντικα και αν ελειπε εστω και ενα απο αυτα θα γινοταν πολυ δυσκολη η επιβιωση καποιου...αλλα εγω βλεπω οτι αν ελειπα μαλλον καλο θα ητανε για το αφεντικο μου.. αλλα για να το λενε οι γιατροι κατι θα ξερουν ..τοοσα εχουν διαβασει ..δεν μπορει...
ΥΓ Βεβαια το παραξενο στην ολη φαση ειναι οτι το ιδιο δακτυλο το αφεντικο μου το χρησιμοποιει και ως trigger finger...Παραξενα πλασματα ρε παιδι μου οι ανθρωποι..πολυ παραξενα...

2 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

ένα έχω να σου πω.... εξανκλιν!!!!!!!!!
... επίσης ότι βρήκα τι θα σου κόψω για χριστούγεννα (emoticon με μαύρα γυαλιά... κατράμι λέμε!!!)

9:41 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006

 
Ο/η Blogger Πυρφορος είπε

Παναιιιαμμμμμ!!!!!! Ο χασαπης!

9:55 μ.μ., Νοεμβρίου 08, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker