Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2006

υπομονη λεμεεε.. λιγες ωρες εμειναν...

Δεν αντεχω αλλο!Η αυτος η εγω!Τι ^%&%^*^(%*$^@#$^%@# φιλοξενουμενος ειναι αυτος;Ανεχομαι τον οχετο που εχει στη θεση του στοματος ανεχομαι που με το που θα δει θυλικο του γυρναει το ματι αναποδα και του ορμαει(ακομα και σε φιλη),ανεχομαι οπου ουρλιαζει αντι να μιλαει,ανεχομαι να μου κοβει το διαβασμα στη μεση με το ετσι θελω για να μου πει οτι του ρθει(βρε καλε μου ανθρωπε ΔΙΑΒΑΖΩ τι με νοιαζει εμενα αν εκανες καλο κρασι φετος;),που ανοιγει τα παντα (ντουλαπια συρταρια κομοδινα),που πινει και τα βλεπει κολυωμενα ,να με ξυπναει στι1 5:30 το πρωι, αλλα τον χωρο μου ΑΠΑΙΤΩ να τον σεβεσαι!Εκει που καθομουνα και διαβαζα ωραια και καλα, ερχεται,στρωνεται πανω στο κρεβατι μου πιανει ενα μηλο το καθαριζει πανω στο κρεβατι μου και αρχιζει να μου μιλαει με γεματο στο στομα κανοντας το χαρακτηριστικο ΠΛΑΤΣ ΠΛΑΤΣ με την γλωσσα του...(μου την δινει αφανταστα αυτο)και μου ριχνει και ενα ρεψιμο!Οποτε του λεω μαζεψε τα και φυγε αμεσως απο δω!Και παρεξηγηθηκε!!!Ηθελε να του ζητησω και συγνωμηη!Υπομονη γαμτ αυριο φευγει υπομονη...

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

ΗΡΩΑΣ!... εγώ θα τον είχα ήδη "καθαρίσει" και θάψει... παστρικές δουλειές!!!

7:54 μ.μ., Νοεμβρίου 06, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker