Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

Παει αυτο ηταν λαλησα!

Προ λιγου με απιασα να μιλαω στον εαυτο μου!Δεν παω καλα λεμε!Αρχιζω και φοβαμαι!ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΕΜΕ ΑΚΟΥΤΕ;;;;;;;Πραγματικες διακοπες!Εχω αναγκη να κατσω μια-δυο μερες ολοκληρες ξαπλωμενος στην αμμο διπλα στην θαλασσα η να σκαρφαλονω βουνα,να κανω βολτα στην παραλια να ψαρευω να κανω ποδηλατο στα βουνα...να κανω βουτιες...χωρις να σκεφτομαι κανενα και τιποτα!Απλα ανεξαρτητος!Μονος!Εστω με καλη παρεα...αλλα να ξεφυγω!Δεν μπορω λεω!Ουφφφφ το νιωθω οτι σε λιγο θα αρχισουν να την πληρωνουν οι γυρω μου...

2 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Λοιπόν θα γίνω χορηγός σου... σπόνσορας πως το λένε?... θα σου κλείσω εισητήριο για Μαλδίβες... όταν φτάσεις εκεί να ψάξεις τον κυρ Μήτσο... καλό ανθρωπάκι θα σε εξυπηρετήσει αμέσως... πες του ότι σε στέλνω εγώ... ξέρει αυτός... θα σου νοικιάσω ένα μπανγκαλόου για όσες μέρες θέλεις... εσύ απλά πρέπει να πάρεις μαζί σου μια πετονιά ή μια απόχη καλύτερα... θα περάσεις μούρλια!
Α... ξέχασα να σου πω... το εισητήριο δεν θα είναι με επιστροφή... και Μαλδίβες λέγεται μια ψυχιατρική κλινική στα μέρη μου... ο Κυρ Μήτσος δε είναι ο Ναπολέων Βοναναπάρτης himself ...χεχεχε
Πάρε και μια μπούφλα δώρο!!! Ζντοινγγγγκ Ζντουυυυυπ

8:21 π.μ., Ιουλίου 07, 2006

 
Ο/η Blogger Πυρφορος είπε

κουκουτσιουτσιουυυυυυ

1:16 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker