Κυριακή, Ιουνίου 11, 2006

Καινουργιο κουνητοοοο!!!!(και τι τραβηξε..) :-P


δυνατοτητες
Νατο νατο!!!Δεν ειναι υπεροχο;;;;Ειναι το κατι αλλο λεμε!χιιχιχι
Μετα το ατυχημα με το παλιο μου κουνητο (ναι πεθανε... αιωνια του η μνημη-αν και την επιχειρηση ανασταση δεν την γλυτωνει χιχιχι...)εψαχνα να βρω καινουργιο.Δεν ηθελα να δωσω πολλα χρηματα και τελικα μου προτεινε ο συγκατοικος να μου δωσει αυτο μιας που ειχε 2 και θα επαιρνε καινουργιο.Ε το τσεκαρα ηταν κατακαινουργιο ειχε ακριβως οτι ηθελα και η "τιμη" του αριστη χιχιιχι.Ετσι το πηραα!!!Βεβαια οπως το πηρα στα χερια μου δεν ηταν δυνατον να μην το "μαστροχαλεψω".Ειδα οτι ηταν κλειδωμενο μεχρις αηδιας..Αυτο παλι ποτε μου δεν το καταλαβα.. τι κερδιζουν οι εταιριες με το να κλειδωνουν τα παραπανω χαρακτηριστηκα ενος μηχανηματος;Τες πα...Ετσι εψαξα και γω σαν καλο παιδακι που σπαζεται με τις πολιτικες αυτες :P και μετα απολυ κοπο βρηκα ενα τονο καλουδια!Ετσι λοιπον εκανα το κινητακι ακριβως στα μετρα μου...Εκει λοιπον που ο Πυρφορος ηταν μεσα στην καλη χαρα παει να περασει ενα σκιν και παπαλα το κινητοοοοο!!Αυτο εγινε γυρω στις 6 το απογευμα..ετσι λοιπον μεχρι τις 12 διαβαζα φορουμς γιατο τι θα μπορουσα να κανω.Ειδα λοιπον οτι εφοσον δουλευε ο bootloader ειχα ελπιδες.
Και αρχισε η "επιχειρηση νεκρανασταση"..Καφες διπλα σε ποτηρι μπυρας (για να εχουμε εφεδριες..)και αρχισε το το περασμα των διαφορων προγραμματων.Παρεπιπτοντως αυτος που εφτιαξε τους p2k drivers με μισει!!!Θα προσπαθησα να τους περασω πανω απο 80 φορες χωρις υπερβολη!!!Κατεβασα γυρω στις 10 διαφορετικες εκδοσεις μεχρι να δεησει το συστημα να δεχτει μια απ αυτες..Ωρα εκτελεσης αποστολης.... 5η πρωινη...Καλο ε;;;

Ετσι λοιπον αφου περαστηκαν ολα τα απαραιτητα περασα νεο firmware στο κουνητο ,κοινως "φλασαρα" την μνημη του.
Ολαα κααλα λοιπον...Περασα πολλα πραγματακια που βρηκα απο αυτην την περιηγηση μου στο νετ..απο book readers μεχρι GPS!!!Ποολυ πραγμα!Εχω καταχαρει λεμε! Αντε και να μου ζησει!!!

2 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Καινούργιο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω... χεχε
Με γεια βρε... φέρσου με τρυφερότητα... ήδη του άλλαξες τα φώτα... χεχε

7:26 μ.μ., Ιουνίου 12, 2006

 
Ο/η Blogger Πυρφορος είπε

τι τρυφεροτητα??παμε καλα???Θα του αλλαξω τα φωτα!χιχιχιχι (οσο παει ακομα δηλαδη..)

7:57 μ.μ., Ιουνίου 12, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker