Σάββατο, Ιουνίου 03, 2006

ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε....

Αυτο το τελευταιο τετραημερο λες και με εχουν μουτζωσει...Για αρχη χανω το τεστ της Θερμοδυναμικης γιατι δεν χτυπησε το ξυπνητηρι....αυτο σημαινει εκει που θα εκοβα την υλη στην μεση και θα εδινα το μαθημα σε 2 δοσεις ..θα κατσω να διαβασω καμια 1000αδα σελιδες και θα λυσω αλλες τοσες ασκησεις λογω του οτι το @#!@$#@$!#~ ξυπνητηρι δεν θελει να λειτουργησει...Μετα το απογευμα με πιανει η βροχη στον γυρισμο απο την βιβλιοθηκα πανω στο ποδηλατο και εφαγα ολη την γλυτσα απο τον απλυτο δρομο πανω στο ασπρο αγαπημενο μου μακο μπλουζακι...αποτεσμα καταστραφηκε...Επομενη μερα με παιρνουν τηλεφωνο απο ελλαδα και μου λενε οτι μαλλον η μητερα μου θα χρειστει να κανει εγχειρηση στο ποδι...μετα τσακωνομαι με το φιλαρακι μου (ειχα και γω τα νευρα μου)και δεν εχουμε μιλησει απο τοτε..Το βραδυ τροω ενα γεερο κρυωμα και μεχρι σημερα ειμαι με πυρετο και βηχω...και εχω και ενα πονοκεφαλοοοοο...Χθες χωρησε μια φιλη, ηταν χαλια και εμεις προσπαθουσαμε να της φτιαξουμε το κεφι και προ λιγου εσπασε το κινητο μου...Τι εχω κανει γμτ?????






Ενημερωση ποστ....

Σημειωση: ...Μετα απο λιγη ωρα αφοτου τελειωσα το ποστ αυτο ακουστηκαν πυροβολισμοι απο κατω απο το παραθυρο μου..και γεμισε αστυνομια ο τοπος..που??? ΣΤΟ ΑΛΚΑΤΡΑΖ που δεν κουνιεται φυλο!!!!Αν δεν ειναι αυτο γκαντεμια τι ειναι ρε παιδια?Να περιμενω κανα σεισμο?...

2 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Ο Χριστός κι η Παναγιά!!!
... ρε μικρόβιο... θα σε πλακώσω λέμε... κάνε κανέναν αγιασμό!
(ps. γι αυτό με το ξυπνητήρι θα σε μπουφλίσω ... δεν την γλυτώνεις!!!)

7:20 μ.μ., Ιουνίου 09, 2006

 
Ο/η Anonymous Ανώνυμος είπε

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

1:43 μ.μ., Ιουλίου 22, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker