Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Tελευταια μερα...

Σημερα η τελευταια μερα πριν γυρισω στο Αλκατραζ...ετσι αποφασισαμε να παμε σινεμαδακι με τον κολητο μου και τον αδερφο μου...Ολα καλα ,η ταινια πολυ καλη,πολυ γελιο,χαζομαρες και γενικα η τελεια τελευταια βραδια..Εκει λοιπον που γυρναγαμε σπιτι λεει ο Γ.Σειρινα μπροστα ποιον πιασανε παλι?Και ειδα οτι ποιο αγριο εχω δει σε ολοκληρη την ζωη μου..Ενας τυπος ξαπλωμενος κατω μια κοπελιτσα καθισμενη πανω του να χτυπιεται και να ουρλιαζει 2 αστυνομικοι με τα χερια στα οπλα χωρις να τα εχουν βγαλει..Και τοσο να χτυπιεται η κοπελα και να φωναζει "Θωμααααα μιλα μουυ!!!εδωωω Θωμααα!!!!"και να τιναζεται ο τυπος σαν να μην ζουσε η να ηταν αναισθητος...αυτο το τιναγμα θα το θυμαμαι για την υπολοιπη ζωη μου...ειμαι σιγουρος...Μετα απο κανενα 20λεπτο ειδαμε το ασθενοφορο να πηγαινει προς τα εκει...Μακαρι να εζησε το παλικαρι αν και δεν το βλεπω..Καντε μια προσευχη για τον Θωμα...οπου και αν ειναι...Αναπαυσε την ψυχη του δουλου Σου...

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Ευτυχώς που δεν καπνίζεις μικρέ!!!... θα σου φέρνω άδεια dvd στη φυλακή λοιπόν! χιχιχι σμουατς!... καλή αρχή και τα κεφάλια μέσα... όχι πολύ νετ και αηδίες έτσι? :-P

7:54 μ.μ., Μαΐου 09, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker