Σάββατο, Μαΐου 06, 2006

που παμε ρεεεεεεεεεε

Απανωτα ποστ σημερα...αλλα εχω νευριασει τοσο που θα σκασω...
Η ιστορια εχει ως εξης...Ηρθε η ξαδερφουλα μου παντρεμενη εδω και ενα μηνα με ενα πολυ καλο παιδι.Πηγαμε για μια βολτα να δουμε την Αθηνα και η κακια στιγμη εφερε να βρουμε στην καφετερια ενα παιδι.Τους συστηνω και λεω απο εδω η Ξαδερφη μου και εδω ο αντρας της.Ολα καλα οποτε μου λεει σε λιγο ρε συ να σου πω λιγο ιδιαιτερως.Παω και γω ο ερμος και τι μου λεει!!!!!Ρε συ πως θα γινει να μαθω το τηλ της ξαδερφη σου?Λεω γιατι;Μου αρεσει ρε τι γιατι? - τι λες ρε! -Ρε συ αμα κατσει αμα δεν κατσει οκ δεν πειραζει! ΑΚΟΥ ΡΕΕΕ ΑΚΟΥ!!!Τι να πεις!!!!Τον εστειλα κλωτσιδον και υσηχασα..(;) Και μετα μπαινω στο μσν και τι λεει ο αλλος!"Η φιλη καλο μωρο?;)Μην το παιρνεις βαρια να χαιρεσαι που εχεις ωραιες φιλες! δεν ειναι λογος να στενοχωριεσαι"τον βριζεις η οχι τωρα?Πες μου σε παρακαλω!Ρε λακαμαδες ο γαμος ειναι κατι ιερο ρε!Δεν ειναι σαν τα μουτρα σας!Τι θα πει αμα θελει να χαλασει η αλλη τον δεσμο θα το κανει;Οκ αμα εχει τον καλο ας το κανει αλλα δεν θα εισαι εσυ αυτος που θα μπει μεσα στο ζευγαρι και θα χαλασει την οικογενεια και την ζωη 2 ανθρωπων!Ασυνειδητοι βλακες!

 
eXTReMe Tracker