Σάββατο, Μαΐου 06, 2006

Φιλίες και "φιλίες"

Από μικρός είχα την «ικανότητα» όποιον αγάπαγα πολύ να σου έλεγα ακόμα και τι σκέφτεται...Καλό; Δεν ξέρω αν είναι και τόσο...Τώρα σχεδόν 25 χρόνων γάιδαρος έχει περιοριστεί στο να εμπιστεύομαι απλά το ένστικτο μου...Πριν μερικά χρόνια έλεγα ότι αυτά είναι απλά βλακείες...αλλά μετά από τόσο καιρό έχει αποδειχτεί περίτρανα ότι οταν άκουσα το ένστικτο μου πήγαν όλα καλά και όπου το αγνόησα έφαγε η μούρη μου χώμα...

Eίχα γνωρίσει κάποια παιδιά Και εδώ έρχεται η φωνούλα που ενώ μιλάει και λέει τα δικά της εσύ την γράφεις.. Ο λόγος? Όσο και αστείο να φανεί απλά τους «λυπάσαι»..Μετά για ένα λόγο είναι τόσο πολλές οι προσκλήσεις για να κανείς κάτι μαζί τους και ιδίως αν είναι στην «παρέα» κάποιος που εκτιμάς που στο τέλος σαν να τους υπομένεις απλά...Μια ωραία πρωία ξυπνάς και βλέπεις όλα αυτά που γίνονται γύρω σου και λες..τι σκ@τα κάνω εγώ εδώ? Αυτές είναι οι επιλογές μου για τις παρέες μου; Πως έμπλεξα εγώ έτσι? Είναι δυνατόν να κάθομαι να ακούω αυτά τα πράγματα?Tετοια υποκρισία πια? Στο σημείο αυτό παίρνεις την απόφαση...Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων και επιλογών...Μακριά και αγαπημένοι...Γεια σας!


Στον αντίποδα τώρα ..τον τελευταίο καιρό έχω βρει το καλύτερο φιλαράκι που είχα ποτέ. Είναι κάτι πολύ σπάνιο να υπάρχει μια τέτοια φίλια ιδίως με τον τρόπο που γνωριστήκαμε...Θυμάμαι ότι όταν είχα πρωτοδεί τα γραφτά σου μάλλον σε απόφευγα ..Δεν μπορώ να θυμηθώ τον λόγο ...Αυτό που θυμάμαι όμως καλά ήταν ότι το ένστικτο μου έλεγε ότι αξίζεις ..και όταν σε είδα και μιλήσαμε λίγο ήταν τόσο έντονη αυτή η φωνή που μου είχε κάνει ποooλύ μεγάλη εντύπωση... Στην πορεία σε κατάλαβα καλύτερα και όσο περνούσε ο καιρός σε συμπαθούσα όλο και πιο πολύ... Χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο απλά η φωνουλα μέσα μου, μου έλεγε ότι άξιζε...Ακόμα και όταν έμαθα κάποια πράγματα που σε κάποιον άλλο θα με φρίκαραν σε εκτίμησα και σε συμπάθησα ακόμα περισσότερο ..Είδα πολλά καλά όπως και άσχημα(όπως έχουμε όλοι μας) αλλά είναι τοοοσα τα καλά που τα άσχημα φαντάζουν απλά ασήμαντα και μηδαμινά.. Σε αγαπάω πολύ πολύ φιλαράκι μου μην αλλάξεις ποτέ και για κανένα! Παρέμεινε έτσι όπως είσαι να κανείς ευτυχισμένους εκείνους που σε αγαπούν πραγματικά!! Μην αφήσεις ποτέ κάποιον να χαλάσει την ζωή σου και τον χαρακτήρα σου.

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Με έκανες και δάκρυσα... σκατό!
... δεν ξέρω αν τα αξίζω όλα αυτά... αλλά νιώθω ότι προέρχονται απ'τα βάθη της όμορφης ψυχούλας σου... σ' ευχαριστώ μικρούλη... χεχε... τελικά είμαι πολύ τυχερή!!! :-)

7:50 μ.μ., Μαΐου 09, 2006

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker