Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

Τα κουκουλια..



Αυτον τον καιρο τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα.Απο πολλες αποψεις.Μολις μετακομισαμε με συγκατοικους και ενω τα ξερω τα παιδια και ειναι πραγματικα πολυ καλα,πιεζομαι...Οχι οτι λενε κατι αλλα προσπαθω να ειμαι παντα αψεγαδιαστος για να μην πουν κατι αλλα δεν ξερω πως δουκευει η συγκατοικηση και παντα κατι μου ξεφευγει..που το υποδικνυει ο αδερφος μου με τον λεπτεπιλεπτο τροπο του.Απο την αλλη τα οικονομικα ειναι πολυ δυσκολα...Πρεπει να δωσουμε καποια χρηματα ειναι και τα ενοικια ... αστα να πανε δηλαδη... Θελω να χαλαροσω και δεν μπορω..εχασα 2 πολυ φιλους μου εκει που ελεγα οτι ολα πανε καλα και εχω αρχισει και γινομαι υπερευαισθητος...Τοσο που να τσαντιζομαι και να στραβονω με το παραμικρο... Χθες μου κολησε ενα παιδι και παραλιγο να πλακωθουμε...Μετα γινονται καποια πραγματα που εγω δεν εγκρινω καθολου..οχι βεβαια οτι μου πεφτει λογος ,αλλα οσο και να το κανεις λυπαμαι και σκεφτομαι σε σημειο να με παιρνει απο κατω και να γινομαι αποτομος...
Χθες το βραδακι λοιπον εκει που τα σκεφτομουνα ολα αυτα και δεν ειχα υπνο αποφασισα να παω να ριξω μια ματια στο παλιο σπιτι να δω αν τα εχουμε αφησει ολα καλα ετσι ωστε να το παραδωσουμε σε καλη κατασταση...Ετσι λοιπον πηγα να δω τι παιζει...Εκει λοιπον που κοιταγα σκεφτομουνα γιατι να τα τραβαω ολα αυτα....μου αξιζει τετοια δοκιμασια;
Εκει λοιπον βυθισμενος στις σκεψεις μου θυμηθηκα ενα βραδυ στην κατασηνωση..Ειχα βρει πισω απο το γηπεδο του ποδοσφαιρου πανω στον λοφο ενα δεντρο γεματο κουκουλια..ετσι λοιπον καθομουνα και τα παρατηρουσα μιας που ημουνα διαλυμενος μετα πο τοση ωρα μπασκετ... ...Καποια ειχαν σκασει αλλα οχι...και καθησα να τα παρατηρω...Ηταν σχετικα ζεστο βραδακι και ετσι κοιταγα πολυ ωρα...Σε μια φαση βλεπω οτι ενα κουνιεται ...σκεφτηκα ..πρεπει να προσπαθει να βγει... αν το βοηθαγα?Και εκει που ημουνα ετοιμος να το κοψω λιγακι για να βγει σκεφτηκα...γιατι αραγε να ζοριζεται τοσο?Ειναι αναγκη να ειναι μεσα σε κουκουλι?
Και τοτε καταλαβα την χρησιμοτητα...Το κουκουλι ειναι για να προστατευει την μικρη νυμφη απο τις δυσκολιες της φυσης...ασφαλεια ,ζεστη φαγητο κτλ...αραγε οταν θα βγει στη φυση θα τα καταφερει ?Αρα να γιατι δυσκολευεται να βγει...πρεπει πρωτα να δυναμωσει...να εξαντληθει στην προσπαθεια...πολλες φορες να τραυματιστει για να μπορεσει να εχει την απαραιτητη δυναμη ετσι ωστε να ανοιξει το κουκουλι και να βγει στην φυση οπου εκει θα εχει να αντιμετωπισει πολλα...που χωρις την απαραιτητη δεν δυναμη δεν θα μπορουσε..
Ετσι και γω.. ψηνομαι για να αντεξω και τα μετα..
.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΝ ΣΟΦΙΑ ΕΠΟΙΗΣΑΣ....Ευχαριστω για το μαθημα...

 
eXTReMe Tracker