Τρίτη, Δεκεμβρίου 20, 2005

της Ποπης στην blogογειτονια..

Σημερα που τελειωσε η εξεταταστικη ειπα να κανω την βολτουλα μου στα μπλογκς..Της παλαβης γινεται λεμε και εχω χασει πολλα επισοδεια!Δεν πολυκαταλαβα τι γινεται αλλα ενα λεω.Ναι μεν οτι γραφουμε εδω το βλεπουν ολοι ..ειναι κατι σαν να γραφεις σε εφημεριδα με ψευδωνυμο... αλλα παραμενει δικο σου!Κοματι απο σενα και τα βιωματα σου!Δεν εχει ακνεις δικαιωμα να το παρει και να το βαλει καπου αν δεν σε ρωτησει και πεις εσυ το ναι!Δεν μας εφταναν οι Τατιανες και καθε λογης κουτσομπολιδες και ¨ετοιματζηδες"τωρα εχουμε και τους "ρακοσυλεκτες βιωματων" ρε ουυυστττ.Το λεω προτιμω χιλιες φορες να το "κατεβασω" το μπλογκ μου ,να το καψω να το κανω και γω δεν ξερω τι προκειμενου να δω εστω και byte του ¨κλεμενο..".Την καλημερα μου

1 Comments:

Ο/η Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ είπε

Τι λες παιδάκι μου????.... τι πίνεις και δεν μας δίνεις???.... χεχε σμουααααατς!

5:21 μ.μ., Δεκεμβρίου 24, 2005

 

Δημοσίευση σχολίου

Πυρφόρος Home

 
eXTReMe Tracker