Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2005

Που πας στη νυχτα...

Που πας τη νύχτα παλικάρι
αυτό το δύσκολο καιρό
Η ανάσα παγώνει στο φεγγάρι
Που πας τη νύχτα παλικάρι
Που πας περήφανο γεράκι
στον βουρκωμένο ποταμό
αντί νερό θα πιεις φαρμάκι
Που πας περήφανο γεράκι
Που πα’ ν’ ανθίσεις νιο βλαστάρι
σ’ αυτή τη βαροχειμωνιά
Ο αγέρας τα άνθη θα σου πάρει
Που πα’ ν’ ανθίσεις νιο βλαστάρι
Που πας περήφανο γεράκι
στον βουρκωμένο ποταμό
αντί νερό θα πιεις φαρμάκι
Που πας περήφανο γεράκι

Νίκος Ξυλούρης

Αυτο το τραγουδακι εχει ιστορια...Αρκετα μεγαλη θα ελεγα και ειναι απο τα αγαπημεναμου...Για πολους λογους...
Καποτε που ημουνα μεσα στην τρελα μου οχι πως δεν ειμαι τωρα...εκανα και γω πολλες βλακειες.Λοιπον θυμαμαι ηταν η χρονια που εδινα Πανελληνιες..Χειμωνας αλλα Ελληνικος Χειμωνας.Ηλιος δηλαδη με ψιλοκρυακι.Που μυαλο εμεις για διαβασμα.(και την πληρωνουμε τωρα..τες πα)Ετσι λοιπον οι "κοπανες" συχνο φαινομενο..Οχι πως δεν διαβαζαμε αλλα στα τεστακια που γραφαμε ποιος παταγε...ετσι λοιπον αποφασισαμε βολτα στο Ναυπλιο.Αλλα ειμασταν λιγοι οποτε ο "μαγκας¨της παρεας λεει θα πω και στα αλλα παιδια φιλους μου..Οκ λεμε εμεις.αποφασιζουμε λοιπον να παμε για κανα καφε παραλια και οπιοι θελουν να παμε μετα στο εξοχικο μου..(ναι τοσο μυαλο ειχα)Ολα καλα λοιπον ξεκιναμε την επομενη μερα αλλα τα φιλαρακια του τυπου ...πολυ καλοπαιδα...Εγω δεν τους καταλαβα στην αρχη αλλα μια φιλη μου μου πε κατι που εγω βεβαια δεν το πηρα σοβαρα...Τελικα παμε σπιτι μου ολα καλα αλλα εβλεπα οτι κατι μαγειρευοταν..Παρολαυτα ψαχνω και βρισκω μια κασετα με κατι Κρητικα που χε ξεμεινει κει..Δεν θα πω τι πηγε να γινει αλλα οντως ηταν σοβαρο..και εγω παρολο που επαναστατουσα απο μεσα μου ελεγα σιγα μωρε...τι να πω και γω τωρα θα πεσουν ολοι να με φανε..Εκει λοιπον που ημουνα στις σκεψεις μου παιζει αυτο το τραγουδι ...Με το που ακουω τον δευτερο στιχο κατι σαν να με επιασε ..τρελαινομαι και αρχιζω να φωναζω..Τελικα μονο που δεν εφυγαν κλωτσιδον εξω..Δεν ξερω γιατι αλλα μιλησε πολυ στην ψυχη μου...Τωρα ειμαι περηφανος που τοτε το "γερακι" δεν πηγε στον "βουρκωμενο ποταμο"..Αθανατε Ξυλουρη..

Αφιερωμενο σε ενα παιδι που ελπιζω να το δει καποτε .Σε ευχαριστω που με βοηθησες να παραμεινω εστω και γιa τοτε ¨γερακι"...

 
eXTReMe Tracker