Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2005

3:30 Ωρα Ιταλιας....οεο

3:30 το πρωι ωρα Ιταλιας...αυπνιες τρελες..Ποιος?Εγω που μολις ακουμπαγα το μαξιλαρι ξεραινομουνα!Και ρε γμτ δεν βρισκω τον λογο!αυτο ειναι το ωραιο ..γιατι θα συμπληροσω στανταρ 8ωρο...Παλι μεσημεριατικα θα ξυπνησω...Τωρα ομως κατι εχω παθει που δεν μπορω να το εξηγησω...Παλιοτερα οταν εβλεπα τα σκουρα εριχνα ενα τρεξιμο κανενα 20λεπτο ,ισιωνα και σκεφτομουνα καθαρα μετα... Τωρα που σκατα να πας σαυτη την #$#%&^$*πολη?Θα γυρισεις με πνευμονια...

Το στομαχι μου κομπος...οι λογοι διαφοροι..(λυπαμαι που θα το δεις αυτο παιδι αλλα δεν γινεται. Καπου πρεπει να τα πω ...ισως γιαυτο ηθελα αν κρατησω "κρυφο" το blog μου..για να μη με νοιαζει ποιος θα τα δει αυτα που γραφω..)Σημερα που τα λεγαμε στο μουσουνου ενιωσα αυτο το περιεργο συναισθημα πως κατι δεν παει καλα..(απο μικρος το ειχα αυτο ,..-τωρα οχι και τοσο..-οποιον αγαπαγα μπορουσα να σου πω και τι σκεφτοταν..creaaapyyyy i know..)Δεν θελω ρε γμτ να μαι ουτε αδιακριτος ουτε κολιτσιδας.Συγχωρεσε με που επεμενα τοσο αλλα ειναι τοσο ψυχοφθορο να ξερεις πως καποιος δεν ειναι καλα και να μη θελει να σου πει και απο την αλλη να βλεπεις μυνηματα στο φορουμ χαχαχα και χιχιχι και να λες ρε γμτ τι γινεται εδω?Ειμαι και εγω κλειστος τυπος δεν εξωτερικευω τα συναισθηματα μου αλλα ξερω πως αμα δεν τα πεις σε "τρωνε"...Γιατι ρε γμτ νιωθω και γω λιγο υπευθυνος???Που σκατα κολαω εγω?Ειλικρινα ρε γμτ δεν υπηρχε μια στο εκατομυριο να κολησουμε εμεις ρε φιλαρακι...δεν ξερω πολλα αλλα υποθετω πολλα και ρε γμτ δεν ειναι καλα!Και συνηθως σε ανθρωπους που αγαπαω αυτο το μαμημενο το ενστικτο μου δεν πεφτει εξω!!!Γιατι ρε γμτ στενοχωριεσαι?Τι σκατα φταιει?Ας οψεται εκεινη η @#@!$!#@%@#^ φωνουλα μεσα στο κεφαλι μου που λεει οτι αξιζει...και καθομαι και στενοχωριεμαι και ξενυχταω με ενα κομπο στο λαιμο να μην μπορεις να αναπνευσεις...ΓΜΤ δηλαδη!

Γιατι ειμαι παντα στη μεση?Φιλε πολυ ασχημο πραγμα να εισαι στην μεση...πποοολυ ασχημο...Απο την μια η μια απο την αλλη η αλλη δεξια η αλλη και αριστερα ο τυπακοοοοος και στην μεση εγωωωω!!!!Τι χαρα! Ειλικρινα νομιζα πως ηξερα καποιους....αλλα αποτι φαινεται μαλλον τιποτα δεν ηξερα...Μηπως επιλεγω να κοιταω τα καλα μονο?Αλλη λυση δεν βρισκω...Τελικα μηπως σκεφτομαι στραβα;Ρε ελεος ρε!Γιατι πραγματα που θεορω απαραδεκτα αλλοι τα θεωρουν ουτε καν αξια λογου;Και αλλοι -πολυ χειροτεροι αυτοι-συμφωνουν αλλα οχι μονο τα κανουν αλλα δικαιολογουν και τους αλλους..Δεν αμφισβητω τις αρχες μου και τις αξιες μου.Ποτε δεν θα το κανω.Απλα αρχιζω και σκεφτομαι.ρε λες;Ισως αμα τραβαγαμε απο εκει λιγο αμα τεντωναμε απο εδω αλλο λιγαακι ... δεν ειναικατι σπουδαιο.σιγα τωρα.Και νευριαζω μαζι μου γιατι ενω το ξερω πως ειναι λαθος παω να το κανω ..και λιγο λιγο περναει στο μυαλο μου.. Βαααγγοοο ξυπνα Βαγγοοοοο "αυτο το λιγο λιγο λιγο λιγο ειναι σου λεω μεγαλη πονηρια"... αν το κλαδι παει να λυγισει σπαει Βαγγοοοο...Ααχχ δυσκολοι καιροι.. Ολα γυρω σου πεφτουν ..γκρεμιζονται ..κρατα γερα ρεεε!Μονο η προσευχη...Δωσε μου Δυναμη Θεε μου ερχονται χρονια δυσκολα..ρε παιδια οχι και ετσι..οχι το ασπρο μαυρο!

Με συγχωρεις φιλε για το ποστακι αυτο..που ειναι ανω κατω ολα σκορπια!Δεν ειμαι σε θεση να τα ξεκαθαρισω...

Μια παρακληση..σε παρακαλω μην αλλαξει η σταση σoυ απεναντι μου μετα απο αυτα που διαβασες. Κανε σαν να μην τα εχεις διαβασει ... αμα δεν τα λεγα θα εσκαγα...

 
eXTReMe Tracker