Κυριακή, Ιουλίου 10, 2005

Παραμονη esame..




Ειπα να χρησημοποιησω και εγω το blog για τον λογο που υπαρχει...δηλαδη για ημερολογιο και οχι για να παιζω μονο...Σαββατο βραδυ λοιπον εδω 2 παρα κατι...Μολις εκανα μπανακι και ελυσα 2-3 ασκησουλες C...Καταραμενη C ...ποτε μου δεν θα φτασω στο σημειο να σκεφτομαι με "προγραμματιστικο" τροπο...Τωρα εχω αγχωθει πολυ ,οσο λυνω ασκησεις τοσο καταλαβαινω πως χρειαζεται να λυσω πολυ περισσοτερες...Ουφφφφ ας ελπισουμε να το περασουμε το παλιομαθημα και να παμε διακοπες γιατι δεν αντεχω αλλο..ερε γλεντια που θα εχουμε οταν ερθουν και τα δυσκολα...Aχχχ και να ημουνα τωρα για φραπεδια με τα κοληταρια μου...αν και δεν μπορω να πω πως μου ελειψαν ιδιαιτερα..Τελικα αλλα ατομα πιστευεις πως θα σου λειψουν και αλλοι σου λειπουν..προς το παρον μου λειπουν κατι παλιοπαιδα, ενα ονοματι Αννα δυο αλλα Μητσος-Χρηστος και ενα αλλο πιο πολυ ονοματι Αγγελος..τι να κανουμε..E un mondo difficile..
Ξαναγυριζω παλι στο θεμα..δεν μπορω να κοιμηθω εχω αγχωθει..Λες να με κοψει παλι ο βλακας?Καθολου απιθανο να του ερθει να βαλει καμια ασκηση του στυλ αμα ειμαι 80 κιλα και ο διπλα εχει μαυρα μαλια ποσων χρονων ειμαι?
Ας ελπισουμε..ειναι μεγαλος ο Θεος..Αντε καληνυχτα μας

 
eXTReMe Tracker